וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב, ראי הוזהרת: הטירוף סביב פנאתינייקוס שובר שיאים

פיצוץ אוכלוסין באואקה, חצי אולם ירוק במינכן. הבדלי הביתיות בסדרה הפוטנציאלית בין מכבי ת"א לפאו יהיו בולטים מתמיד, ביוון מעריכים: "מהסדרה הזו ייצא מאמן העונה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

במונחים של הכדורסל האירופאי, היריבות בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס היא לא פחות ממיתולוגית. הצהובים והירוקים נפגשו בשלושה גמרים לאורך השנים, סיפקו סדרת פלייאוף מופתית בעונת 2011/12, והקרבות ביניהם תמיד מספקים את הסחורה לא רק על הפרקט, אלא גם ביציעים.

נכון לעכשיו, לפני מחזור הנעילה של העונה הסדירה ביורוליג, מפגש נוסף בין השתיים ברבע הגמר נראה כמו תרחיש הגיוני בהחלט. מכבי תל אביב תסיים בכל מקרה במקום השביעי, בעוד פאו בטוחה במקום השני בסבירות של 93%.

אם מכבי תל אביב תנצח במשחק הפלייאין הראשון שלה, התחזיות יתממשו והשתיים הללו ייפגשו לסדרה נוספת, רק שהפעם הבדלי הביתיות יהיו מורגשים במיוחד. מצד אחד, מכבי תל אביב שתנדוד מהפיוניר ל"שטארק ארנה" הגדול יותר בבלגרד, בניסיון לגרד כמות מוגבלת של קהל ביציעים. מצד שני, פאו באנרגיות מחודשות ועם הייפ ששובר שיאים ביציעים.

שחקן פנאתינייקוס קוסטאס סלוקאס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
האוהדים צמאים להצלחות. סלוקאס/אתר רשמי, פנאתינייקוס

בסוף השבוע במשחק החוץ נגד באיירן מינכן, אוהדי פאו מילאו לא פחות ממחצית מהאולם, כשמספר שיא של קרוב ל-4,000 אוהדים ירוקים הגיעו ל"אאודי דום ארנה". במשחקי הבית, הכרטיסים נחטפים כלחמניות והיציעים מתמלאים בכמעט 18 אלף צופים. אתמול הודיעה הקבוצה שמכרה את כל הכרטיסים למשחק נגד אלבה ברלין החלשה ביום חמישי הקרוב.

"ההייפ סביב פאו עצום, ויש לכך סיבות טובות: השילוב של עומק וכישרון בסגל ושל האנרגיות המחודשות מהאוהדים, מציבים את פאו אולי במצב הכי טוב שלה בעידן המודרני, תחת הפורמט החדש ביורוליג", כתבו הבוקר ב-SDNA.

באותו טור ב-SDNA, טענו גם שמהסדרה של פנאתינייקוס ברבע הגמר, בה תפגוש את מכבי תל אביב, וירטוס בולוניה, או באסקוניה, "ייצא מאמן העונה ביורוליג". עודד קטש מקווה שזה יהיה הוא, אבל מול ארגין עתמאן ופאו המשימה תהיה קשה מאוד, על הפרקט וביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully