וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה הודה: "פודן גורם לכך שכל הזמן אשאר דרוך. הוא כוכב"

הבלגי לקח אחריות בפיגור ועם צמד ובישול הוביל את מנצ'סטר סיטי ל-2:4, בסיום נשאל על מעמדו לאור היכולת האדירה של הקשר: "יש לו עונה מדהימה, לא מצפה לפתוח תמיד"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:4 על קריסטל פאלאס/ספורט1

קווין דה בראונה נפצע בתחילת חודש אוגוסט, במשחק פתיחת העונה החדשה בפרמיירליג נגד ברנלי, ונעדר קרוב לחצי שנה מהמגרשים. זו הייתה מכה קשה שחטפה מנצ'סטר סיטי, אבל ממנה גם צמחה הזדמנות - פיל פודן הרוויח את חולצת ההרכב ויצא לעונת שיא שבה ב-30 מחזורים כבש 14 שערים ובישל עוד 7. באמצע השבוע הוא כבש שלושער נגד אסטון וילה, אבל אתמול (שבת) ב-2:4 על קריסטל פאלאס, פפ גווארדיולה הותיר את פודן על הספסל לכל אורך 90 הדקות ובחר בדה בראונה בעמדת ה-10.

סיטי כידוע נקלעה אתמול לפיגור כבר בדקה השלישית נגד קריסטל פאלאס, אך דה בראונה, שכמו הולאנד כלל לא שיחק נגד וילה ביום רביעי האחרון ואתמול עלה ב-11, לקח אחריות ותוך 10 דקות בעט לחיבורים את ה-1:1 של סיטי. כידוע, האלופה הפכה לבסוף ל-2:4 כשהבלגי הוסיף עוד שער מרהיב וגם סיפק את הבישול להולאנד שקטע בצורת שנמשכה בדיוק חודש.

דה בראונה מאז החזרה מהפציעה כבש במשחק החזרה שלו לליגה נגד ניוקאסל באמצע ינואר ובישל בחמישה משחקים שונים מאז, אבל זה היה צמד ראשון שלו מאז המפגש עם ארסנל באפריל בשנה שעברה ובסיום המשחק הוא הודה בעמדת הריאיונות: "פיל (פודן) דואג שכל הזמן אהיה דרוך".

קווין דה בראונה, פיל פודן, שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"הוא כבר לא שחקן צעיר, אלא כוכב בקבוצה". דה בראונה על פודן/GettyImages

"אני לא מצפה פשוט לקבל את המקום בהרכב", המשיך דה בראונה שנחשב ביחד עם הולאנד לכוכב הגדול ביותר של הסיטיזנס, אבל ראה את פודן ממלא את מקומו בהצלחה יתרה לאורך העונה, "אני יודע שלא אשחק אם לא אהיה טוב ולפיל יש עונה מדהימה. הוא ראוי למקום בהרכב וזה גם דוחף אותי לשחק טוב יותר".

כשנשאל על הקשר שלו עם פודן, שערך את הופעת הבכורה בסיטי ב-2017 ודה בראונה היה אחד מאלו שלקח עליו חסות, אמר: "אני מנסה לשמש דוגמה בכל יום. אני לא אחד שאלך לומר לאנשים איך לחיות ומה לעשות, אבל אני תמיד מנסה לתת את הכל. אני עם פיל כבר שבע שנים ואני כבר לא מרגיש שהוא שחקן צעיר, אלא כוכב בקבוצה שבה אני משחק. הוא פשוט מדהים".

כידוע, כבר בעוד יומיים תתארח מנצ'סטר סיטי בסנטיאגו ברנבאו אצל ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות ולסיום התבקש דה בראונה לבחור מה הוא מעדיף - אליפות רביעית ברציפות או הגנה על ליגת האלופות: "קשה לבחור, אני באמת לא יודע. אולי ליגת האלופות, אבל מאוד קשה לי לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully