וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכוכב האדום עוקצים את בכר ומגיבים לשמועות: "נחסוך מיליונים"

בסרביה עוקבים בלחץ אחר עתידו של המאמן, כשבבלגרד כבר מחכים שיחתום בקבוצה חדשה ולא יצטרכו לשלם לו: "בסרביה לא הצליח לו, אבל בישראל הוא מבוקש"

צפו בתקציר ה-0:2 של הכוכב האדום בלגרד ועומרי גלזר על רדניצ'קי ניש/ספורט1

לא רק בישראל, גם בסרביה מחכים בקוצר רוח להחלטה של ברק בכר על עתידו. כידוע, בכר פוטר העונה משורות הקבוצה הסרבית, אחרי שחתם בה לשלוש שנים, כשעל פי דיווחים בסרביה, היה בין הקבוצה לבין המאמן מתיחות על רק ע תשלומים שחייבים לו. כעת בסרביה קוראים בצמא את הדיווחים מישראל על עתידו של בכר, מתוך סיבה ברורה: כאשר לשבכר תהיה קבוצה חדשה, הוא יפסיק לקבל פיצויים ומשכורת מהכוכב האדום.

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, Getty Images, עיבוד תמונה
מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר/עיבוד תמונה, Eurasia Sport Images, Getty Images

"את ההצעה מנבחרת ישראל הוא דחה כי לא אהב את ההצעה הכספית", דיווחו בדרמטיות בסרביה, "אבל עכשיו הוא מועמד גם למכבי תל אביב למרות שנראה שיעדיף לחזור למכבי חיפה... המאמן הנוכחי של חיפה מסאי דגו על סף פיטורים, ובחיפה ישמחו להחזיר את בכר, המאמן שהביא לה שלוש אליפויות. ההצלחה שלו בחיפה היא זו שהביאה אותו לכוכב האדום, אבל בזמן שבישראל הוא מבוקש, בסרביה התברר שהחיבור עמו לא מוצלח. הכוכב האדום מחכה, בתקווה לחסוך את המיליונים של חוזה לשלוש שנים".

המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום, זבזדן טרזיץ', כבר בעבר אמר לאחר הפיטורים של בכר שאין למועדון שום כוונה להתחמק מתשלום, למרות השמועות והדיווחים על תביעה של בכר: "אני רוצה לסיים את כל הספקולציות לגבי האפשרות שנידרש לשלם קנסות. החוזה ברור. הוא נחתם לשלוש שנים. בכר זכאי לקבל שכר עד שימצא עבודה חדשה. הוא לא אדם שרוצה כסף שלא הרוויח. ברגע שהוא ימצא עבודה חדשה, נפסיק לשלם לו".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully