וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול רובנוביץ' לא תתחרה במשחקים האולימפיים בפריז

מרימת המשקולות אינה מתאוששת משפעת קשה בה חלתה אחרי חזרתה מאליפות אירופה בבולגריה בפברואר, בה זכתה בשתי מדליות כסף ומדליית ארד בתחרות במשקל של 76 ק"ג. מאחר שזו ההזדמנות האחרונה להשגת הקריטריון, היא תיאלץ לוותר על ההשתתפות במשחקים האולימפיים

ניקול רובנוביץ', מכבי תל אביב. פרטי,
ניקול רובנוביץ', מכבי תל אביב/פרטי

מרימת המשקולות ניקול רובנוביץ' ממכבי תל אביב לא תתחרה היום בתחרות גביע העולם בתאילנד, תחרות המבחן האחרונה להשגת הקריטריון למשחקים האולימפיים פריז 2024. רובנוביץ' אינה מתאוששת משפעת קשה בה חלתה אחרי חזרתה מאליפות אירופה בבולגריה שהיתה בפברואר, בה זכתה בשתי מדליות כסף ומדליית ארד בתחרות במשקל של 76 ק"ג.

איגוד הרמת המשקולות ביחד עם הצוות המקצועי של רובנוביץ' והיא החליטו לוותר על השתתפותה בתחרות. בכך נמוג החלום האולימפי של ניקול רובנוביץ' לפריז 2024.

"אני מאוכזבת מאד מהמצב. השפעת הקשה בה חליתי, פגעה בי מאד ואני לא מצליחה לחזור לכושר הטוב שהייתי בו באליפות אירופה. הדבר ראשון שאני רוצה לפני הכל הוא לחזור לקו הבריאות המלא שלי ולחזור ליכולת המקצועית הטובה שלי. בסופו של דבר, בראייה עתידית, אינני מוותרת על החלום האולימפי שלי וכולי תקווה שאצליח לממש אותו בקמפיין הבא בדרך ללוס אנג'לס 2028".

מי שכן תתחרה בתחרות בתאילנד היא העולה החדשה סיליה גולד גם היא ממכבי תל אביב. עפ"י ההערכות המקצועיות אם תצליח להשיג בקרב 2 תוצאה של 235 קילוגרמים, סביר להניח שמשקל זה יבטיח לה את הכרטיס להשתתפותה במשחקים האולימפיים פאריז 2024, בהם יתחרו 12 מרימות משקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully