וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי רצוף למכבי רמת גן, 89:94 על עירוני קרית אתא

אדם אריאל וג'ורדן כהן קלעו 21 נקודות כל אחד, והאפילו על 20 שתרם רז אדם לאורחת שנוצחה בפעם השביעית בתשעה משחקים בליגה

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שהודחה מגביע המדינה בתום תבוסה בידי מכבי תל אביב, מכבי רמת גן התאוששה הערב (שבת) עם ניצחון ליגה רביעי רצוף, 89:94 בבית על עירוני קרית אתא. החבורה של שרון אברהמי, שדווקא הגיעה אחרי שני ניצחונות בגביע בשבוע שעבר, שהעלו אותה לחצי הגמר לראשונה בתולדותיה, חזרה למומנטום השלילי אותו סחבה בליגה ורשמה הפסד שביעי בתשעת המשחקים האחרונים.

ריצה של 4:18 אפשרה לרמת גן לעלות ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק כבר ברבע הראשון, 8:19. ברבע השני היא הגדילה את הפער, שהגיע בשיאו ל-15 בשני מקרים שונים במהלך הערב. קרית אתא לא הרימה ידיים והפעילה לחץ לקראת הסיום, בעזרת דקות טובות של רז אדם שהיה המצטיין בשורותיה גם הפעם, אלא שגם הישראלים של שמוליק ברנר היו נהדרים וסגרו עניין לזכות הקבוצה המארחת.

ג'ורדן כהן, מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
מכבי רמת גן שכחה מהגביע, והמשיכה במומנטום החיובי בליגה. ג'ורדן כהן/ברני ארדוב

קלעו למכבי רמת גן: אדם אריאל (וג'ורדן כהן (6 אסיסטים) 21 כל אחד, אייזיאה מיילס 15, מנג'וק מתיאנג 14 (10 ריבאונדים), איתי מושקוביץ 8, קנדל מקולום (12 אסיסטים) ובניה סרור 6 כל אחד, כרם משעור 3.

קלעו לעירוני קרית אתא: רז אדם 20 (4/7 ל-3), ג'יימס בייטמון 18 (8 אסיסטים), אמין סטיבנס 15 (14 ריבאונדים), אקיה פרואיט 11 (8 ריבאונדים), בן שרף 8, אייזיאה מוסיוס 7, גיא פלטין 5, ג'יי ג'יי קפלן 3, תומר פורת 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully