וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הנבחרת? לא הצעתי את עצמי ולא עשיתי מהלכים"

מאמן הפועל חיפה: "לא מאוכזב, מאחל הצלחה לבן שמעון". על ההפסד לסכנין: "ציפיתי ליותר". דראפיץ': "לא מורידים רגל מהגז"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

בני סכנין השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון בפלייאוף העליון, כשחזרה מפיגור וגברה 1:2 על הפועל חיפה. הרביעית בטבלה הוליכה מנגיחה של תומר יוספי בדקה ה-42, אבל מתנאל טדסה השווה בכדור חופשי אדיר בדקה ה-61 והמחליף גודווין צ'ינמרם חגג גם הוא שער בכורה בליגת העל כשהשלים מהפך בדקה ה-85, אחרי טעות קשה של אורן ביטון. ניצחון ביתי ראשון של סכנין על הפועל חיפה מאז ה-1:2 באוקטובר 2016.

רוני ליו המאכזב אמר בסיום: "נתנו לסכנין להשתלט על המשחק אחרי שהובלנו. ספגנו שני שערים... הראשון בלתי עציר מבעיטה מאוד מפתיעה, השני לא צריכים לקבל ברמות האלה. צריך לדעת לשמור על התוצאה גם במשחק לא טוב. מאכזב מאוד, ציפיתי ליותר. לא החזקנו בכדור, לא היינו איכותיים, לא היינו מסוכנים - משחק חלש מאוד שלנו".

לוי הזהיר: "חשבנו וחלמנו להילחם על המקום השלישי, אבל אנחנו מתרחקים ממנו ואנחנו צריכים לשמור על המקום הרביעי שיכול להספיק לאירופה".

על כך שלא מונה למאמן נבחרת ישראל: "אאחל בהצלחה לרן בן שמעון ולנבחרת. אכזבה? זו לא מילה מדויקת. לא הצעתי את עצמי, לא שלחתי אנשים שיגידו את שמי ולא עשיתי מהלכים - כך שאין מה להיות מאוכזב. יהיו הזדמנויות בעתיד".

כשנשאל האם היה רוצה לאמן את הנבחרת, השיב: "יש מישהו שלא רוצה לאמן את נבחרת ישראל?".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
לוי על הנבחרת: "אכזבה? זו לא מילה מדויקת"/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח, סלובודן דראפיץ', התייחס לכך שבני סכנין גילתה שיפור במחצית השנייה והשיב: "גם במחצית הראשונה שיחקנו טוב והחזקנו בכדור, אבל לא היינו צריכים לקבל גול ממשחק נייח. שיחקנו כדורגל אחר במחצית השנייה".

על שמירת השחקנים בעניינים גם כשהעונה כבר "גמורה": "בכל אימון אנחנו באים ומנסים ללמד את השחקנים משהו חדש, משאירים אותם בהרגשה שמישהו יכול לצאת מההרכב. השחקנים רוצים לשחק ולנצח, גם אם אני אוריד רגל מהגז, הם לא יעשו את זה".

על אניס פורת עיאש שנכנס כמחליף וביצע כמה פעולות יפות: "הוא שיחק גם בתחילת העונה, אבל הרגשנו שהוא צריך לרדת לנוער ולהתקדם דרך שם. יש קבוצת נוער פנטסטית בסכנין עם הרבה כישרונות ואנ צופה עתיד ורוד".

על העונה הבאה: "אנחנו במו"מ, נראה מה העתיד יגיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בני סכנין, קלאודיו ספינלי, קונסטנטינוס סוטיריו. מאור אלקסלסי
שחקני סכנין אחרי המשחק/מאור אלקסלסי

מתנאל טדסה שכבש שער בכורה בליגת העל עם פצצה מ-30 מטר: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן. כבר כבשתי אחד ופסלו לי, שמח מאוד על הגול ועל הניצחון. מההתחלה הרגשתי את הכדור הזה והלכתי לבעוט את המצב הנייח. פאון רצה לבעוט ואמרתי לו שזה שלי ואני לוקח את זה, פשוט הרגשתי את זה. אני עובד קשה בכל אימון ובכל שבוע, כל הזדמנות שיש לי אני לוקח בשתי ידיים, ואני מקווה להמשיך ככה".

תומר יוספי שכבש שער שלא הספיק להפועל חיפה: "חבל שזה ככה, גם במשחק הקודם הפסדנו אחרי שהיינו במשחק, גם היום הרגשנו שזה בידיים שלנו, אבל זה הכדורגל. יש לנו משחק סופר חשוב ביום ראשון, וננסה לתקן את הטעויות שלנו. לא שיחקנו מספיק טוב, לא היינו מספיק קרובים, לא היינו מספיק אגרסיביים. נקווה שננצח במשחק הבא, זה מגיע לאוהדים שלנו שנוסעים לכל מקום בארץ, גם בתקופה פחות טובה. אני? אני לא חסין, אני בא בטענות לכולם, לא היינו מספיק טובים ושילמנו על זה".

המשך משחקי המחזור ה-28 בפלייאוף העליון:

ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully