וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס קרטר וצ'ונסי בילאפס בראש רשימת המועמדים להיכל התהילה

ה-MVP של גמר 2004 וקלע השלשות התשיעי בטיבו בהיסטוריה צפויים לקבל את הכבוד בטקס שייערך באמצע אוגוסט. יתר השמות בפנים

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

וינס קרטר וצ'ונסי בילאפס מובילים את רשימת המועמדים להצטרף להיכל התהילה במחזור של 2024. השמות הוכרזו היום (שבת) מטעם ההיכל במהלך פיינל פור המכללות בפיניקס, כשבין המועמדים אפשר למצוא גם את שחקן העבר מייקל קופר ומאמן העבר דאג קולינס.

בילאפס חתום על הזכייה של דטרויט פיסטונס באליפות ב-2004. הוא נבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר שהסתיימה בניצחון 1:4 על הלייקרס של קובי בריאנט ושאקיל אוניל. הרכז, שמשמש בהווה כמאמן פורטלנד טרייל בלייזרס, סיים את הקריירה עם ממוצעים של 15.2 נקודות ו-5.4 אסיסטים ב-1,043 משחקים. בילאפס מדורג שישי בכל הזמנים באחוזים מקו העונשין (89.4%).

קרטר, הכדורסלן היחיד ששיחק ב-NBA בארבעה עשורים שונים, זכור בעיקר מהקדנציות שלו בטורונטו ראפטורס ובניו ג'רזי נטס. כנציג הקבוצה הקנדית זכה הפורוורד לשעבר בתחרות ההטבעות של אולסטאר 2000 אחרי הופעה בלתי נשכחת, והוא מחזיק בממוצע הנקודות הכי גבוה לעונה אחת בהיסטוריה של שני המועדונים - טורונטו וניו ג'רזי (כיום ברוקלין). קרטר ממוקם נכון להיום תשיעי בטבלת קלעי השלשות בתולדות הליגה, עם 2,290 בקריירה.

וינס קרטר במדי טורונטו ראפטורס, תחרות ההטבעות של אולסטאר 2000. JOHN G. MABANGLO/AFP, GettyImages
וינס קרטר בתחרות ההטבעות הבלתי נשכחת של שנת 2000/GettyImages, JOHN G. MABANGLO/AFP

טקסי הכניסה להיכל התהילה ייערכו ב-16 וב-17 באוגוסט. יתר המועמדים: מייקל קופר, סיימון אוגוסטוס, ג'רי ווסט, הרב סיימון, בו ריאן, וולטר דייויס, צ'ארלס סמית', דיק בארנט, הארלי רדין ומישל טימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully