וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייגו מראדונה נרצח כדי להשתיק את קולו של העם הארגנטינאי"

המתיחות עם ארגנטינה השיבה את נשיא ונצואלה מדורו לתיאוריות הקונספירציה: "אם מראדונה היה בחיים, הוא היה שם את מיליי במקום"

נשיא ארגנטינה והנשיא הרצוג ביקרו בניר עוז: "אדישות 'העולם החופשי' אפשרה את השואה הזו"/לע"מ

נשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו, טוען שכדורגלן העבר האגדי דייגו מראדונה, נרצח ולא מת כתוצאה מבעיות בריאות שהובילו לדום לב. מספר 10 האגדי הלך לעולמו בנובמבר 2020 בגיל 60 ומדורו טוען שהשקפותחיו הפולטיות עלו לו בחייו.

"קודם כל הם חיסלו את מראדונה ואז הם ניסו להוריד את כריסטינה קירשנר (הנשיאה הפרוניסטית של ארגנטינה בשנים 2007-2015, ששרדה ניסיון התנקשות ב-2022)", אמר מדורו, "המטרה הייתה להשאיר את העם הארגנטינאי בלי קול. לדעתי היה מבצע שנועד לעשות סוף לסמלים המהפכניים של ארגנטינה".

מדורו משמש כנשיא ונצואלה מאז 2013 והוא מוביל קו אנטי-מערבי מובהק. מראדונה שנהג להתבטא נגד ארה"ב והיה מקורב מאוד לשליט קובה פידל קסטרו, התחבב מאוד על מדורו ובין השניים היו יחסים חמים. ב-2017 כדורגלן העבר האגדי אף אמר: "כשמדורו ייתן הוראה, אהיה מוכן ללבוש מדים למען המאבק לטובת ונצואלה חופשית והמלחמה באימפריאליזם".

בדברים שאמר אתמול, מדורו הוסיף: "דיברתי עם מראדונה כשהוא חגג יום הולדת 60, דיברתי איתו שבועות לפני שהוא מת, דיברתי איתו גם ימים לפני כן. אמרתי לו: 'דייגו, בוא לוונצואלה, אתה חייב לדאוג לעצמך. אני מודאג לגבייך, יש בארגנטינה אנשים רעים, פשיסטים שיודעים שאתה נושא את קול העם ומעז להגיד מה שאף אחד אחר לא מעז"".

נשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו, עם דייגו מראדונה. רויטרס
חברים טובים. מדורו ומראדונה/רויטרס

מדורו נחשב למתנגד נמרץ לנשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, שבעצמו תוקף השכם וערב מנהיגים ממדינות דרום אמריקה שנחשבים לסוציאליסטיים ואנטי-מערביים. אגב, חלק מהוויכוחים האידיאולוגיים נוגעים גם לישראל.

מדורו אמר אתמול: "מיליי הוא פשיסט וציוני. הוא מדבר על זה שצריכה להיות מטרה לגרום לוונצואלה להיכנע ולהכות אותה. אני אומר לה מפה, מקרקאס: תראה מה קרה לבולסונראו ומאקרי - מי שמתעסק עם ונצואלה, מתייבש. אם מראדונה היה פה, הוא כבר היה שם את מיליי במקומו. יום יבוא והאמת על מותו תצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully