וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הפתיע: "לא אעבור לסעודיה גם בשביל 600 מיליון יורו ליום"

ריאן שרקי, שהוזכר כמועמד ליונייטד, צ'לסי ואחרות, הודה שישקול את הכסף הגדול של הסעודים רק בסיום הקריירה: "כרגע אני רוצה לשחק באירופה"

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בשנים האחרונות חזינו בנהירה יוצאת דופן של שחקנים לסעודיה. כוכבי-על כגון כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר וקארים בנזמה, לצד שחקנים שלאו דווקא נמצאים בדמדומי הקריירה שלהם העדיפו את הכסף הגדול של הסעודים, אך לא כולם חולמים על עתיד דומה.

ריאן שרקי, שנחשב עד לא מזמן לאחד הכשרונות הגדולים בצרפת, ככל הנראה יעזוב את ליון בקיץ הקרוב - אך לא ברור לאן. כשנשאל האם ישקול את הליגה הסעודית, השיב: "זה מאוד, מאוד, מאוד רחוק מהמחשבות שלי. הם יכולים להציע לי 600 מיליון יורו ליום, אבל לא אלך לשם. אני רוצה לשחק באירופה וליהנות ואחר כך נראה".

עם זאת, שרקי לא פסל מעבר לסעודיה לקראת סיום הקריירה שלו: "אולי בעתיד זה יקרה. זו מדינה מוסלמית והדברים הללו חשובים לי. נראה בסיום הקריירה איפה הליגה הסעודית תהיה".

ריאן שרקי שחקן נבחרת צרפת הצעירה. James Williamson - AMA, GettyImages
דברו איתו עוד 15 שנה. שרקי/GettyImages, James Williamson - AMA

שרקי (20), בוגר האקדמיה של ליון, שיחק עד כה בכל הנבחרות הצעירות של צרפת ועלה לקבוצה הבוגרת כבר בגיל 16. העונה, עם זאת, הוא איבד ממעמדו ברוטציה ורשם שלושה שערים ושישה בישולים בלבד בכל המסגרות. מנצ'סטר צ'לסי, פולהאם, ווסטהאם וניוקאסל הוזכרו בהקשרו בשנה החולפת.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן שרקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully