וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל מכור!": השופטים עזרו להעלות את קייטלין קלארק לגמר המכללות?

כוכבת אייווה תוסכלה על ידי קונטיקט לפני שהגיעה ל-21 נקודות, שריקה מפוקפקת ודרמטית לעבירת תוקף סייעה לה ולחברותיה לרשום 69:71 בדרך לגמר. ברשת לא נותרו אדישים

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הכוכבת הגדולה של כדורסל המכללות בארצות הברית עשתה זאת שוב. אף שהיתה רעה בסטנדרטים שלה (21 נקודות, 3 מ-11 ל-3), קייטלין קלארק הוליכה הלילה (בין שישי לשבת) את אייווה ל-69:71 דרמטי על קונטיקט, כדי להעפיל לגמר טורניר ה-NCAA בפעם השנייה ברציפות. היריבה האחרונה שנותרה לה לפני בחירתה הצפויה במקום הראשון של דראפט ה-WNBA: דרום קרוליינה, שטרם הפסידה העונה.

קלארק נעצרה על שש נקודות בלבד במחצית הראשונה, ולראשונה בקריירה שלה, סיימה מחצית בטורניר NCAA ללא אף שלשה. במחצית השנייה היא החלה לחזור לעצמה, ובסיום היא וחברותיה גם נהנו מהחלטת שיפוט מעוררת מחלוקת. ביתרון 69:70, כשהכדור בידיים של היריבות, נשרקה עבירה חסימה נעה נגד שחקנית יוקון אליה אדוארדס.

כאמור, ביום ראשון יפגשו קלארק ואייווה את דרום קרוליינה, שעומדת על מאזן 0:37 והביסה 59:78 את NC סטייט בחצי הגמר, אך הפסידה בחצי הגמר של העונה שעברה 77:73 לאייווה. קלארק סיימה את אותו משחק עם 41 נקודות. "הן הטופ של הטופ", החמיאה קלארק ליריבה הבאה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully