וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן עלה מהספסל וסייע לסלרניטנה לחזור מפיגור כפול

הישראלי נכנס בדקה ה-64 כשקבוצתו פיגרה בביתה 2:0 נגד ססואולו בקרב בין שתי נועלות הטבלה והיה שותף לקאמבק ל-2:2. 1:1 בין פרנקפורט לברמן, 1:3 לליל על מארסיי

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - ורדר ברמן 1:1/ספורט1

מחזור נוסף של משחקים בליגות שונות באירופה יצא לדרך הערב (שישי) ועבורנו במוקד היה המפגש בין סלרניטנה לססואולו, שהסתיים ב-2:2 דרמטי בין שתי המדורגות אחרונות בטבלת הסרייה A האיטלקית.

שון וייסמן לא פתח בהרכב ורק עלה מהספסל בדקה ה-64, למעשה להופעת בכורה מאז מינוי המאמן החדש סטפנו קולנטואונו. הישראלי לא בישל או כבש, אבל סייע לקבוצתו לחזור מפיגור כפול ולקחת נקודה ראשונה אחרי שלושה הפסדים רצופים, בעוד ססואולו עם תיקו שני רצוף בליגה ועם הפסד אחד בלבד בארבעת משחקיה האחרונים. הפער ביניהן נותר 10 נקודות וזו ססואולו שהשתוותה כעת לאמפולי ולפרוזינונה שישחקו בהמשך המחזור. ססואולו הובילה משערים של ארמן לוריינטה (37) ונדים בייראמי (44), סלרניטנה הצילה נקודה ביתית מפנדל של אנטוניו קנדרבה הוותיק בדקה ה-52 ושער דרמטי של ג'וליו מאג'יורה דקה בתוך תוספת הזמן, למרות דרישות האורחים לעבירה בתחילת המהלך. למרות התיקו, סלרניטנה כידוע בדרכה הבטוחה לליגת המשנה.

שחקן איינטרכט פרנקפורט טוטה מורחק. GettyImages
כבש לראשונה העונה והורחק. טוטה/GettyImages
רמי קאבלה, שחקן ליל. GettyImages
ליל ניצלה את העובדה שמארסיי הגיעה עם הראש בליגה האירופית/GettyImages

* בליגה הגרמנית, נפרדו איינטרכט פרנקפורט ו-ורדר ברמן ב-1:1 סוער. האורחת עלתה ליתרון משער של מילוש וליקוביץ' בדקה ה-62, אבל בחלוף 11 דקות הורחק ינס סטאגה בכרטיס אדום ישיר עקב עבירה חריפה במיוחד והבלם טוטה ניצל זאת כדי להשוות בדקה ה-77, שערו הראשון העונה. טוטה לא יכול היה לחגוג כפי שאולי רצה, כי גם הוא הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-89 והשתיים נפרדו ב-1:1 שלא מאפשר לאיינטרכט להתקרב ללייפציג החמישית או לברוח מאוגסבורג ופרייבורג במקומות 7 ו-8, ברמן מבחינתה עצרה רצף של ארבעה הפסדי ליגה וקטפה נקודה יקרה.

* בליגה הצרפתית, ליון עלתה לפחות זמנית למקום השלישי על חשבון מונאקו בזכות 1:3 על מארסיי. האורחת נראתה כמי שנמצאת עם הראש במשחק הראשון ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי בליסבון נגד בנפיקה ונקלעה לפיגור כפול משערים של ג'ונתן דייויד (54, פנדל) ורמי קאבלה (71), איסמאילי החזיר אותה למשחק עם שער עצמי בדקה ה-81 וכעבור שלוש דקות נפסק פנדל נוסף לליל שאותו גבריאל גודמונדסון כבש וקבע 1:3 בסיום. ליל ביום חמישי תפגוש את אסטון וילה בברמינגהאם ברבע גמר הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully