וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס בריאיון ראשון אחרי שיצא מהכלא: "אשרוד בכל מקום"

הברזילאי יצא לחופשי אחרי ששולמה ערבות בסך מיליון יורו וסיפר: "המשחק שאני צריך לשחק כרגע הוא בבית המשפט. אני מגיע בכל יום שישי, בכל מקרה אין לי משהו אחר לעשות"

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

דני אלבס הורשע בתקיפה מינית ונשפט למאסר של 4 שנים וחצי, אבל בינתיים הוא מחוץ לבית הכלא אחרי ששולמה עבורו ערבות בגבוה מיליון יורו. בשבוע האחרון הוא חופשי והוא ניצל את ההזדמנות לריאיון ראשון אחרי שנה וחודשיים בכלא, זכר למקרה האונס במועדון לילה בברצלונה בדצמבר 2022.

בשיחה עם "El Periódico", סירב כדורגלן העבר הברזילאי לדבר על אשר התרחש באותו הלילה במועדון, גם בטענה שההליך המשפטי עדיין מתנהל בעקבות הערעור שהגיש ושבזכותו שוחרר בערבות לעת עתה, אבל כן אמר: "המשחק שאני צריך לשחק הוא בבית המשפט ואין לי מושג כמה זמן זה יימשך. לפי עורכי הדין, זה יכול לקחת עוד שנתיים".

דני אלבס יוצא מבית המשפט. רויטרס
מאמין שלפחות בשנתיים הקרובות הוא חופשי. דני אלבס/רויטרס

לשאלה מי שילם את הערבות הוא סירב להתייחס וכשנשאל איך הוא מעביר את זמנו בכלא, אמר: "לא משנה היכן אני נמצא, אני שורד. אני מתרגל להכל, כי זה לא המקום שעושה את הבן אדם, אלא הבן אדם שעושה את המקום. אני בסדר. בכל יום שישי אני מתייצב בבית המשפט כחלק מהדרישה, בכל מקרה אין לי משהו אחר לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully