וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קרה שלוריס קאריוס ודילטה לאוטה נותרו מחוץ למועדון הברגהיין?

השוער ושדרית הקווים המפורסמת היו בברלין וניסו לעבור סלקציה במועדון שהכניסה אליו נחשבת לקשה בעולם. הם כשלו במשימה, והסיבה דיי מפתיעה: "בחיים לא זרקו אותי ככה"

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

דילטה לאוטה הפכה בשנים האחרונות לדמות מפורסמת בעולם הכדורגל, לפחות בקרב אוהדים רבים. שדרית הקווים האיטלקייה הייתה בכותרות לא אחת, מסיבות נעימות יותר או פחות, אבל בשנה האחרונה היא מככבת בעיקר בשל היותה ארוסתו של השוער לואיס קאריוס. הם הביאו לעולם באוגוסט האחרון את אריה, בתם הבכורה שלה ושל שוער ניוקאסל כיום.

השניים התארסו מאז הלידה והפכו לאחד הזוגות האהובים כאמור, גם אם היא שדרית קווים וימי השיא שלו בין הקורות כנראה מאחוריו והוא כיום רק השוער השלישי בהיררכיה של ניוקאסל. אולי זו גם הסיבה לכך שהשניים שברו את הרשת כעת מהסיבה הכי לא ספורטיבית שיש.

מסתבר שהשניים בילו לאחרונה בברלין וניסו להיכנס למועדון הלילה המפורסם "ברגהיין", אחד המקומות הנחשבים בעולם בסצנת חיי הלילה שידוע בעיקר בשל דרישות הכניסה המחמירות - למעשה, עד היום הוא נחשב למועדון שהכי קשה להיכנס אליו בעולם. לפי פרסום ב"בילד", לאוטה וקאריוס ניסו להיכנס ביחד למועדון וכשלו, על אף שמדובר בזוג מוכר שמושך לא מעט עניין. ומה הסיבה? לפי לאוטה, הרבה בגלל הלבוש שלה - שדווקא היה רחוק מאוד מלהיות פרובוקטיבי או חשוף, כפי שאולי ניתן היה לצפות ממנה.

"לבשתי את המעיל הצהוב היפה שלי ועם חיוך גדול על השפתיים אמרתי 'שלום!', אבל בחיים לא זרקו אותי ככה", סיפרה לאוטה לחברתה על פי הפרסום, "לוריס עשה כמה טעויות בכניסה, הוא גם גרם לי להיכנס ראשונה כי לנשים יש בדרך כלל יותר סיכוי. הם פשוט הסתכלו עליי והנידו בראשם לשלילה".

למועדון הברגהיין, שידוע גם כאחד המועדונים הפרועים בעולם, יש מדיניות לפיה דווקא בגדים כהים יעלו את הסיכוי להיכנס למועדון, כך שהמעיל הצהוב בוודאי לא סייע ללאוטה ולארוסה לוריס קאריוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully