וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ. חולון קרובה להעפיל לפלייאוף לאחר ניצחון על מכבי תל אביב

אור לוי ופטריק אובינה כבשו 8 שערים כ"א והקבוצה על סף כניסה לטופ 4. הפועל אשדוד זקוקה לנס אחרי 32:32 נגד מכבי ראשל"צ, תיקו גם בין הפועל ראשל"צ לרמת השרון

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

תמונת הפלייאוף וסדרות חצי הגמר בליגת ווינר בכדוריד כמעט הושלמה היום (שישי), בתום המחזור הלפני האחרון של העונה הסדירה בבית העליון. מ.כ חולון (25 נק') קרובה-קרובה להיות העולה הרביעית והאחרונה לפלייאוף, וזה אומר שרק נס יכול להכניס לרביעייה את הפועל אשדוד (23 נק') - סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה היוצאת, ואחת הקבוצות הדומיננטיות בשנים האחרונות.

הפועל אשדוד - מכבי ראשל"צ 32:32 (16:13)

אשדוד סיימה משחק שלישי ברציפות בשוויון דרמטי. עשר דקות לסיום הייתה זו האורחת מעיר היין שהובילה בארבעה שערים, אך אשדוד לא ויתרה. אור פרקש הקטין ל-31:29, אבל ירמי סידי הגיב מהר. פרקש צימק. זריקה של איבן קראצ'יץ' נעצרה ע"י אורן מאירוביץ, ואורוש טודורוביץ' הוריד לשער (32:31), חצי דקה לסיום. מכבי ראשל"צ הסתבכה. לקחה פסק זמן. איתי סויסה חטף 4 שניות לסיום כדור מירמי סידי. טל אליוכין עצר את פיליפ לאובץ וזריקת ההמשך של סויסה נכנסה על הבאזר - ואושרה לאחר התייעצות שופטים - 32:32 בסיום.

אור פרקש מאשדוד במפגש מול מכבי ראשון לציון. איתי אניג'ר, אתר רשמי
אור פרקש מאשדוד במפגש מול מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, איתי אניג'ר

הפועל ראשל"צ - א.ס רמה"ש 30:30 (13:14)

רק לפני שבוע הן נפגשו בגמר גביע המדינה, בו רמת השרון רשמה זכייה היסטורית. היום, החניכים של עידן מימון הגיעו לנחלת יהודה - והקבוצות סיימו בפעם השנייה העונה בשוויון (בסיבוב הראשון נרשם 37:37 ברמת השרון). היתרון עבר מצד לצד לכל אורך המשחק שהיה צמוד. יכולת טובה בשער של ליאור קפלן, שער של אולג אסטרשפקין, ואחד נוסף של בן אור גונן קבעו 28:30 להפועל (55'). רק שרם טורקניץ היה חד, וצמד שערים שלו קבעו שיוויון - 30:30. רועי ליבגוט הוביל את כובשי הפועל ראשל"צ עם 8 שערים, רם טורקניץ כבש 6 לרמת השרון.

מ.כ חולון - מכבי ת"א 25:33 (13:14)

חולון על סף ההעפלה לפלייאוף, ואם תעלה תפגוש בו את רמת השרון. אחרי משחק יחסית שקול היום - היא ברחה ופתחה את הפער ב-12 הדקות האחרונות. מבקיעים לחולון: אור לוי ופטריק אובינה 8 כ"א, עמית ריינסברג 6, ריף כהן 5, נאור כהן 4, אור ממן ופיליפ קאלו 1 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אולג אסטרשפקין מהפועל ראשון לציון מול לאונרדו דה אלמיידה מרמת השרון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אולג אסטרשפקין מהפועל ראשון לציון מול לאונרדו דה אלמיידה מרמת השרון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

גם הבית התחתון נחתם היום ושש קבוצות סיימו רשמית את העונה. בני הרצליה, שגברה שלשום על מכבי קרית מוצקין 33:37, סיימה בראשות הבית התחתון (ובמקום ה-7 הכללי), לאחריה אס"א ת"א (שניצחה ביום ראשון את נס ציונה 37:40), הפועל קרית אונו, נס ציונה, מכבי קרית מוצקין, והיורדת ללאומית, הפועל ר"ג, שרשמה את ניצחונה השני העונה - במשחק בקרית אונו בתוצאה 35:40.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully