וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן רוצה להתאושש מהגביע, קרית אתא תמשיך במומנטום?

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 16:50

ממרומי המקום השלישי בטבלה תרצה החבורה של שמוליק ברנר לשים את התבוסה ברבע גמר הגביע מאחוריהם כשתארח את הקבוצה המפתיעה של שרון אברהמי (21:00) שחגגה עליה לחצי הגמר. טוקוטו צפוי להיעדר

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 21:00) באולם זיסמן שם תארח מכבי רמת גן את אליצור קרית אתא. רמת גן מגיעה למשחק מהמקום השלישי בטבלה עם 13 ניצחונות ושישה הפסדים, ואילו קרית אתא מדורגת במקום השביעי עם 10 ניצחונות ו-10 הפסדים. בסיבוב הראשון הביסה רמת גן את קרית אתא בחוץ 71:94.

העונה הנהדרת של מכבי רמת גן, שנמצאת בצמרת הגבוהה מפתיחת העונה, קיבלה מכה קלה במהלך השבוע האחרון עם התבוסה ברבע גמר גביע המדינה למכבי תל אביב בחוץ. הקבוצה של שמוליק ברנר מחזיקה ברצף של שלושה ניצחונות ליגה בחודש מרץ, וניצחון נוסף על קרית אתא יבטיח סופית את מקומה בתוך הבית העליון, כשייתכן מאוד שגם ללא ניצחון עד לסוף העונה הסדירה תוכל רמת גן לסיים בשישייה הראשונה. ג'יי פי טוקוטו צפוי להיעדר מהמשחק בשל פציעה בשריר מההפסד בהיכל מנורה, כשבמועדון הודיעו שיעשה מבחן כשירות לפני המשחק. מנג'וק מת'יאנג, שלא קלע במשחקו הראשון בגביע, יערוך בכורה בליגה.

קנדל מקולום, מכבי רמת גן. דני מרון
מפגש מסקרן מול קרית אתא. קנדל מקולום/דני מרון

בניגוד לרמת גן, העונה הטובה של קרית אתא קיבלה דחיפה משבוע הגביע כשהחבורה של שרון אברהמי העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר אחרי ניצחונות על הפועל אילת בשמינית הגמר ועירוני נס ציונה ברבע הגמר. בקרית אתא לא רוצים לעצור, וחולמים לתפוס את המקום בשישייה הראשונה, וארבעה משחקים לסוף העונה הסדירה, יודעים בקרית אתא שכל משחק הוא קריטי, ועל מנת להשיג את המקום בבית העליון עליהם להשיג כמה שיותר ניצחונות. אמין סטיבנס ישאף להמשיך ביכולתו הטובה אחרי שקלע ברבע גמר הגביע 33 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully