וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועה במקום האחרון: הפועל באר שבע הפסידה 98:95 לנס ציונה

האדומים שהגיעו למושבה אחרי שהעפילו לחצי גמר הגביע, הובילו 70:78, אבל קרסו ברבע האחרון ונחלו עוד הפסד. יאיר קרביץ הוביל עם 22 למנצחים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו היום (שישי) באולם לב המושבה כשעירוני נס ציונה גברה על הפועל באר שבע 95:98 במשחק הפכפך ודרמטי. הכתומים הגיעו למשחק מהמקום העשירי ואילו באר שבע מדורגת במקום האחרון עם 5 ניצחונות בלבד ו-16 הפסדים, למרות הפייט שהיא נתנה.

האורחת היתה חזק במשחק הזה והובילה 78:70 בתחילת הרבע הרביעי. אלא שאז הגיעה הקריסה שלה. איתי שגב צימק ל-78:75 עם הטבעה ואז תומר לוינסון השלים את הקאמבק עם שלשה שכפתה שוויון. נס ציונה ברחה כבר ל-83:89, אבל באר שבע לא ויתרה. ג'קינן גרנט קלע חמש נקודות רצופות וצימק ל-91:88. נס ציונה לקחה פסק זמן אבל חזרה ממנו עם עבירת תוקף של צוף בן משה. למזלה באר שבע נתקעה בהתקפה. חואקין שוכמן החטיא שלשה קשה ואייזאה ווייטהאד קלע סל קריטי. שוכמן כיפר על ההחטאה בהתקפה הקודמת עם שלשה, אבל מיינסי קלע בצד השני. באר שבע יצאה להתקפה קריטית כשמייק לואיס החטיא שלשה, אבל לקח ריבאונד התקפה, סחט עבירה וצימק ל-95:93 עם שתי קליעות עונשין כשנותרו 22 שניות לסיום. נס ציונה יצאה להתקפה גורלית כשווייטהאד החטיא, אבל תומר לוינסון לקח ריבאונד התקפה ושוכמן עשה עבירה בלתי ספורטיבית על אותו ווייטהאד שהבטיח את הניצחון. איגור קולשוב עוד ניסה לכפות הארכה אבל החטיא מחוץ לקשת והאורחים הפסידו 98:95.

ראלי אולקינס, עירוני נס ציונה. דני מרון
כיכב בניצחון. ראלי אולקינס/דני מרון

נס ציונה חזרה לנצח אחרי תשעה הפסדי ליגה בעשרת משחקיה האחרונים. באר שבע, שהעפילה השבוע לחצי גמר הגביע, נותרה עמוק במקום אחרון והיא בסכנת ירידה ממשית. יאיר קרביץ הוביל את קלעי נס ציונה עם 22 נקודות. ראלי אולקינס הוסיף 20 נקודות וחמש שלשות מחמישה ניסיונות. אייזאה ווייטהאד הוסיף 21 משלו למנצחים ואיתי שגב רשם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-11 ריבאונדים. מייק לואיס הוביל מנגד עם 21 נקודות. ג'קינן גאנט הוסיף 20 ואיגור קולשוב תרם 15 שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully