וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר טוטנהאם אישר: "מנור סולומון לא צפוי לחזור לשחק העונה"

פוסטקוגלו הודה במסיבת העיתונאים שהקשר לא אמור ליטול חלק במשחקי הסיום. הישראלי שותף בחמישה מחזורי פרמיירליג, ההופעה האחרונה הייתה בספטמבר

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנור סולומון לא צפוי לחזור לשחק העונה, כך אישר היום (שישי) מנג'ר טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו. כידוע, הקשר עבר "ניתוח קטן במיניסקוס", כפי שהגדירו זאת התרנגולים, אולם תחילה לא נמסרה הערכה מתי הוא מתוכנן לחזור לשחק. היום התייחס לנושא מאמנו במסיבת העיתונאים לקראת משחק הקבוצה נגד נוטינגהאם פורסט והודה שהישראלי לא צפוי לשחק עוד העונה.

זו עונה מתסכלת מאוד עבור סולומון, שהצטרף לטוטנהאם בקיץ עם ציפיות גדולות, אך רשם רק חמש הופעות פרמיירליג - במהלכן שיחק 198 דקות ובישל פעמיים - ורשם עוד 82 דקות בגביע הליגה. למעשה הוא לא שיחק מאז ספטמבר. לאחרונה פורסם באנגליה שטוטנהאם עשויה להתחזק בקיץ בשחקן כנף, בנוסף לטימו ורנר שהצטרף בינואר.

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
נתראה בעונה הבאה. סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

סולומון פרסם בחודש שעבר פוסט באינסטגרם ובו טען שהוא צפוי לחזור בקרוב. עם זאת, הודה כי נמצא בתקופה "הכי קשה ומאתגרת בקריירה".

"בזמן האחרון התנתקתי קצת מהרשתות החברתיות והתעסקתי רק בשיקום שלי ובחזרה למגרש.
התקופה האחרונה הייתה הכי קשה ומאתגרת בקריירה שלי, אני כבר מעל חמישה חודשים כל יום עובד הכי קשה שיש כדי לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב, אבל לצערי עדיין לא הצלחתי לגמרי להחלים. הייתי אמור לחזור כבר לפני חודשיים לפי התכנונים. יחד עם זאת אני מלא מוטיבציה ואמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לחזור יותר חזק וטוב מתמיד. תודה רבה על האהבה והתמיכה שאני מקבל, נתראה בקרוב במגרשים", כתב סולומון עוד לפני הניתוח האחרון שעבר ולפני שכנראה התבשר סופית כי ישוב למגרשים רק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully