וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: זו תהיה הקבוצה הבאה של צ'אבי אלונסו

דיווח: מאמנה המצליח של באייר לברקוזן דחה את באיירן מינכן וליברפול רק כדי להתמנות למאמן ריאל מדריד בקיץ 2025 במקום אנצ'לוטי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

למרות שליברפול ובאיירן מינכן חיזרו אחריו נמרצות, צ'אבי אלונסו הודיע שהוא יישאר עונה נוספת כמאמן באייר לברקוזן, אותה הוא מוליך לעונה היסטורית. אלא שבמדריד מדווחים היום (שישי) שהסיבה האמיתית לדחייה של אלונסו היא האפשרות הסבירה שהוא יעזוב בקיץ הבא לריאל מדריד.

קרלו אנצ'לוטי חתם בשנה שעברה על חוזה עד קיץ 2026, אבל על פי הדיווחים הוא עשוי לפנות את מקומו לצ'אבי אלונסו בקיץ 2025. על פי "Relevo" אלונסו כבר שוחח עם מספר שחקנים בסגל של ריאל מדריד, שם מאמינים שהסיבה שהוא דחה את באיירן מינכן וליברפול היא שהוא מעדיף לחכות למעבר לברנבאו, גם שם הוא כיכב כשחקן.

מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. Leon Kuegeler, GettyImages
יאמן עוד שנה בלברקוזן ויעבור לריאל מדריד? צ'אבי אלונסו/GettyImages, Leon Kuegeler

לברקוזן, שמעולם לא זכתה באליפות גרמניה, נמצאת בעיצומה של עונה מזהירה. היא תזכה בוודאות באליפות גרמניה, שם יש לה פער של 13 נקודות בפסגה על פני באיירן האלופה הנצחית. לברקוזן העפילה גם לגמר הגביע אחרי ניצחון קליל על דיסלדורף בחצי הגמר והיא ברבע גמר הליגה האירופית, כך שישנה אפשרות סבירה שהיא תסיים את העונה הזו עם זכייה בטרבל. לברקוזן לא נחלה אפילו הפסד אחד העונה בכל המסגרות, כאשר ההפסד האחרון שלה היה בשלהי העונה שעברה, בליגה נגד בוכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully