וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההשתתפות באולימפיאדה? אנחנו רוצים להגיע לפודיום"

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 11:35

למרות הפתיחה העגומה למוקדמות היורו, גיא לוזון מאמן הצעירה הציב רף גבוה לקראת פריז: "גאים מאוד בהישג, אבל רוצים להפוך למועמדים לזכייה"

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הנבחרת הצעירה של גיא לוזון מתקשה מאוד במוקדמות היורו עד גיל 21, שם היא הפסידה עד כה את כל משחקיה. אלא שבקיץ הקרוב תשחק הנבחרת הזו במשחקים האולימפיים בפריז ושם צפויה חגיגה בכחול לבן, בתקווה שגם על הדשא תהיה סיבה לחגוג. לוזון התראיין אמש לאתר פיפ"א והתייחס לציפיות מהנבחרת לקראת הקמפיין הקרוב.

"זה הישג נהדר לכדורגל הישראלי," אמר לוזון על ההעפלה לאולימפיאדה, "לא זכינו בהרבה הצלחות בעשור או שניים האחרונים, אז לסיים במקום השלישי בגביע העולם עד גיל 20 ולהגיע למשחקים האולימפיים היה הישג מדהים עבור האקדמיה שלנו והדור הצעיר. אלו ההישגים הטובים ביותר שלנו בחמישים השנים האחרונות".

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. Reinaldo Coddou H, GettyImages
אופטימי, למרות הכל. לוזון/GettyImages, Reinaldo Coddou H

לוזון העלה את רף הציפיות כשאמר: "אנחנו מאוד גאים בקבוצה, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה. נעבוד קשה מאוד כדי להפוך את הקבוצה הזאת למועמדת אמיתית לזכייה, ולא סתם עוד קבוצה שעלתה לפלייאוף".

כזכור, הנבחרת של גיא לוזון שובצה לבית נוח יחסית יחד עם פרגוואי, מאלי והנבחרת האסייתית הבכירה שתעפיל דרך גביע אסיה במאי. "גם פרגוואי, שניצחה לאחרונה את ברזיל, וגם מאלי הן נבחרות חזקות, וזה בלי לדבר על הנבחרת שתעפיל מגביע אסיה. אנחנו לא יודעים עדיין מי תהיה היריבה הזאת, אבל אנחנו מצפים לפגוש אותה", אמר לוזון.

"השאיפה שלנו היא להצליח בשלב הבתים, אחר כך ברבע הגמר ולבסוף, אנחנו רוצים לעלות על הפודיום. ברור שיש לנו בית קשה, אבל אנחנו נהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully