וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה מפריז, ההשוואות לאמבפה ועתידו האישי: לאמין ימאל יורה

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 9:37

כוכבה הצעיר של ברצלונה התראיין לקראת המפגש מול פריז סן ז'רמן: "הציעו עליי 200 מיליון יורו? אני רוצה להפוך לאגדה כאן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

ביום רביעי תפגוש ברצלונה את פריז סן ז'רמן למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. מי שיעמוד במוקד המפגשים האלו הוא לאמין ימאל, כוכבה הצעיר של בארסה שעל פי הדיווחים דחתה הצעה בסך 200 מיליון יורו מפריז עבור היהלום שלה. מאז ה-1:6 הבלתי נשכח של הקטלאנים והרמונטדה המפורסמת בשמינית הגמר, פריז קנתה מברצלונה תמורת סכום שיא את ניימאר ולאחר מכן גם את עוסמאן דמבלה.

בריאיון שערך אמש ל"מונדו דפורטיבו", למאל התייחס למפגש הקרוב מול פריז והשמועות על כך שהיא הציעה עליו סכום עתק. "ברצלונה דחתה הצעה של 200 מיליון יורו עבורי? אני מאוד שמח שיש הכרה על העבודה שלי, אבל אני שחקן ברצלונה. יש לי עוד שנתיים בחוזה ואני רוצה להפוך לאגדת ברצלונה. רוצה להיות כאן ברוב הקריירה שלי".

על המפגש הקרוב מול פריז הוא אמר: "זה חלום עבורי לשחק פעם ראשונה ברבע גמר האלופות. ההתמודדות הזו תוכרע בדברים הקטנים. אני חושב שאנחנו יכולים להגיע עד הגמר. כולם מרוכזים במשחק ביום רביעי".

לאמין ימאל ברצלונה חוגג. רויטרס
היורש של מסי בברצלונה? לאמין/רויטרס

לאמין יפגוש במשחק הזה את קיליאן אמבפה, השחקן שבעתיד הוא זה שאולי יירש אותו בפריז. "אמבפה הוא שחקן שתמיד יעשה משהו מפתיע. לכן אני חייב לעזור למגינים במשחק הזה", אמר לאמין, "צריך לעזור בהגנה מול פריז. לא רק מול אמבפה".

לאמין עשוי לקבל בעונה הבאה את החולצה מספר 10, שכרגע שייכת בכלל לאנסו פאטי המושאל לברייטון. על כך הוא אמר: "ללבוש את החולצה מספר 10 בברצלונה זה חלום שלי כילד. אף אחד בעולם הזה לא יגיד לזה לא, אבל זה משהו שהמועדון צריך ליזום. זו כרגע החולצה של אנסו, אבל אם הוא לא יישאר כאן, זו תהיה גאווה עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully