וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון "לא מה שהיה", קטש "הרס הכל": בספרד קטלו את מכבי ת"א

התקשורת הספרדית שיבחה את בולדווין "האימתני", אבל סימנה את נקודות התורפה של הצהובים: בראון "בירידה", קטש "מקובע". גרימאו החמיא

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

בתקשורת הספרדית עקבו בהנאה אחרי המשחק הקצבי בין ברצלונה למכבי תל אביב, ודיווחו בהרחבה אחרי מה שהגדירו כ"ניצחון של עונה שלמה" של הקטלאנים. בארסה ניצחה 89:92 משלשת ניצחון גדולה של ניקו לפרוביטולה חמש שניות לסיום, ושמרה על סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני - מה שעוד עשוי להפגיש אותה לסדרת פלייאוף נגד אותה מכבי תל אביב.

בתקשורת הספרדית שיבחו את ווייד בולדווין ה"אימתני" והחמיאו גם לחסיאל ריברו וג'וש ניבו ש"הפכו לסיוט של הקו הקדמי של ברצלונה במשך דקות ארוכות", אבל גם סימנו את נקודות התורפה של הצהובים. "לורנזו בראון רחוק מאוד מהשחקן שהיה בעבר. ברור שהוא נמצא בירידה", כתבו ב"מארקה", וקטלו את החילופים של עודד קטש, אחרי שלטעתם הוא שיחק לידיים של ברצלונה כשלא סמך מספיק על שחקני החמישייה השנייה שהצטיינו בדקות שקיבלו. "קטש הרס את כל מה שבנה והשיג לאורך המשחק, אחרי שהוציא את שחקני המשנה שלו בדקות הסיום. הקיבעון שלו אולי עלה למכבי תל אביב בהפסד", כתבו.

תומאש סטורנסקי שחקן ברצלונה מול לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
זה לא כמו בעבר. לורנזו בראון, מימין/GettyImages

מאמן בארסה רוג'ר גרימאו שיבח בסיום את לפרוביטולה, ששוב כיכב נגד מכבי תל אביב. "הוא קלע שלשה קשה, אבל הוא מתאמן עליה מדי יום, כך שלא מפתיע שזה נכנס", אמר המאמן. "יש לו המון איכויות, ואנחנו יודעים שהוא מסוגל לקלוע סלים כאלה".

גרימאו החמיא למכבי תל אביב והגדיר אותה "יריבה קשוחה ומאתגרת, גם מבחינה אתלטית ופיזית".

"הם הענישו אותנו על טעויות במהלך המשחק. ידענו שהם יחזרו למשחק אחרי שפתחנו פער, כי מדובר בקבוצה מצוינת. לשמחתי, היינו מספיק קרי רוח בדקות האחרונות", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully