וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

43 איומים, 7 שערים ודרמת ענק בתוספת: "המשחק המשוגע של העונה"

צ'לסי ויונייטד סיפקו מותחן "מדהים ומטורף", בסופו קול פאלמר שוב הפך לגיבור של הבלוז: "קבלו את בלינגהאם החדש". טן האח רתח

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

"המשחק המשוגע של העונה" באנגליה התרחש אמש (חמישי) בסטמפורד ברידג', עם דרמה עשויה כהלכה. שבעה שערים כולל מהפך אחרי הדקה ה-100, 47 איומים לשער מצד שתי הקבוצות, ובסופו של דבר צ'לסי ניצחה 3:4 את מנצ'סטר יונייטד וסיבכה אותה במאבקי הטופ4.

יונייטד הוליכה במשחק לאורך 99 דקות ו-17 שניות - מה שהופך את ההפסד שלה להיסטורי. מעולם אף קבוצה בפרמיירליג לא הובילה במשך כל כך הרבה דקות והפסידה - אבל לצ'לסי ובעיקר וקול פאלמר, היו תכניות אחרות.

"היה משחק מטורף. כשראינו שתוספת הזמן היא 8 דקות, קיבלנו בוסט של אנרגיה. הרגשנו את הטירוף. אחרי שער הניצחון שלי, לא ידעתי לאן לרוץ מרוב אושר. אין דרך טובה יותר לנצח משחק", אמר פאלמר, שכבש שלושער ראשון בקריירה והמשיך את עונת הפריצה המרשימה שלו. פאלמר סיפר שמאוריסיו פוצ'טינו דחף את הקבוצה בדרך למהפך הבזק בתוספת הזמן. "אחרי שכבשנו אחד, הוא רץ אלינו ואמר, 'יש עוד שתי דקות, בואו נכבוש עוד אחד'. הוא תמיד דוחף אותנו לרצות עוד, זה בזכותו".

ג'ו קול, שחקן העבר ופרשן טלוויזיה כיום, הילל את פאלמר בסיום והשווה אותו לג'וד בלינגהאם - לא פחות ולא יותר. "הוא קר רוח בטירוף, למרות גילו הצעיר. יש בו משהו קסום. אתה מסתכל על בלינגהאם, ומקבל את אותה תחושה כשאתה צופה בקול פאלמר", אמר קול, והוסיף: "הוא ההחתמה הגדולה של העונה, ומבחינתי צ'לסי צריכה לבנות את כל הקבוצה סביבו".

קול פאלמר, צ'לסי, חוגג עם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו. Marc Atkins, GettyImages
הלחישה של פוצ'טינו עשתה את ההבדל. פאלמר חוגג עם המאמן/GettyImages, Marc Atkins

בצד השני, אריק טן האח התקשה להסתיר את התסכול שלו. "עבור הצופה הנייטרלי, זה היה משחק מדהים. שלטנו במשחר, אבל הטעויות שלנו עלו לנו בהפסד, וחייבים ללמוד מזה. כשאתה משחק במנצ'סטר יונייטד, אתה לא יכול להרשות לעצמך להתפרק בצורה כזאת, אתה חייב לדעת להתמודד עם מצבים כאלה".

לדבריו של טן האח, "איבדנו חמש נקודות בחמישה ימים, וזה בלתי מתקבל על ההדעת. אנחנו צריכים לשמור על סטנדרטים גבוהים יותר אם רוצים להיות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully