וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאליסטר השווה שיא של ג'רארד ועקץ, ליברפול שברה שיא פרמיירליג

קשר ליברפול רשם משחק שישי רצוף עם שער או בישול ב-1:3 על שפילד יונייטד: "אמרו שמול פולהאם היה לי מזל". האדומים ניפצו שיא בהחזקת כדור, ולמה סלאח הוחלף?

צפו בתקציר: ליברפול - שפילד יונייטד 1:3/ספורט1

זה היה קשה וממש לא מרשים, אבל ליברפול הבטיחה אמש (חמישי) שבוע נוסף בפסגה אחרי 1:3 ביתי על שפילד יונייטד היורדת הבטוחה. בניגוד למיקל ארטטה ופפ גווארדיולה, קלופ החליט שלא לבצע שינויים בהרכב ועלה עם כל כוכביו הכשירים - אבל הם התקשו וניצחו בקושי רב את נועלת טבלה במפגש הקצוות. ליברפול הובילה משער הזוי של דרווין נונייס בדקה ה-17, אחרי ששוער שפילד בעט עליו כדור שהתגלגל לרשת, ובסופו של דבר האורחת השיגה את השוויון שהגיע לה, מרגלו של המגן הצעיר קונור בראדלי שכבש שער עצמי בדקה ה-58. מיד לאחר השוויון הוחלף מוחמד סלאח, בחילוף תמוה שהוביל לזעם גם מצד המצרי, אבל אלכסיס מקאליסטר (76) בכדור אדיר לחיבורים וקודי גאקפו המחליף בדקה ה-90 קבעו 1:3 בסיום והשיבו את האדומים לפסגה. ביום ראשון הם יתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד.

דרווין נונייס, אלכסיס מקאליסטר, שחקני ליברפול. GettyImages
בעונת שיא. אלכסיס מקאליסטר חוגג עם נונייס/GettyImages

מקאליסטר, שנהנה מעונה אישית נהדרת, הוא שחקן ליברפול הראשון שכובש או מבשל בשישה משחקים רצופים של הקבוצה מאז שסטיבן ג'רארד האגדי עשה זאת אי שם בינואר 2013. למקאליסטר יש 5 שערים ו-5 בישולים בתשעת המשחקים האחרונים והוא מועמד לשחקן העונה. אגב, ליברפול שברה שיא פרמיירליג במשחק הזה עם לא פחות מ-83.1 אחוזי החזקת כדור.

"נגד פולהאם כולם אמרו שהיה לי מזל, הוכחתי להם שהם טעו", אמר מקאליסטר בהומור לאחר המשחק. יורגן קלופ לא היה מרוצה מהמשחק של קבוצתו ואמר: "ההופעה הכללית שלנו עד שעשינו את השינויים לא היתה טובה. צריך להודות בכך. זה קשה, אבל צריך לעבוד על עקביות. הרעיונות שלנו לא רעים, אבל לא תמיד קל להוציא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully