וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מרגיש רע בשביל השחקנים, חזרנו והייתה לנו הזדמנות לנצח"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד הדרמטי לברצלונה: "מהלך גדול של שחקן גדול הכריע". וגם: תמונת המצב לקראת הפלייאין שיתחיל ב-16 באפריל

אוהדי ברצלונה מפגינים לפני המשחק נגד מכבי תל אביב/יניב ארקוס

מכבי תל אביב הייתה קרובה מאוד לניצחון בברצלונה ואם הייתה עושה זאת הייתה יכולה להמשיך לפנטז על המקום השישי, אבל המקומיים רצו 0:9, החבורה של קטש נכנעה 92:89 דרמטי בקטלוניה ותסיים במקום השביעי בכל מקרה, כך שהמשחק שלה נגד מילאנו ביום חמישי הבא יהיה עבורה לפרוטוקול בלבד.

בשל העובדה שהיא בכל אופן תסיים במקום השביעי, מכבי תל אביב תפגוש במשחק הראשון בפלייאין, שמיועד ל-16 באפריל, את הקבוצה שתסיים במקום השמיני. לפני משחק יום שישי ביורוליג שלוש קבוצות יכולות לסיים במקום זה - וירטוס בולוניה המדורגת כעת שמינית, באסקוניה המדורגת תשיעית ואנאדולו אפס שבמקום העשירי. אם הצהובים ינצחו במשחק הראשון בפלייאין, הם יעלו לפלייאוף מהמקום השביעי ויפגשו את הקבוצה שתדורג במקום השני. אם יפסידו במשחק הראשון בפלייאין, הם יארחו את הקבוצה שתנצח במפגש המקביל בפלייאין בין המדורגות תשיעי לעשירי, כשהמנצחת במשחק זה תסיים במקום השמיני ותפגוש את ריאל מדריד בפלייאוף. שני הפסדים בפלייאין יסיימו את דרכה של מכבי בעונה זו ביורוליג.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב/GettyImages

בולוניה תתארח מחר אצל מילאנו, ואם תנצח ובאסקוניה תפסיד לריאל מדריד, היא תבטיח את המקום השמיני. אם בולוניה תפסיד, ההכרעה תעבור למחזור האחרון, שם תפגוש את באסקוניה. הספרדים יוכלו לסיים במקום השמיני אם ינצחו פעמיים, או אם ינצחו את וירטוס, שתפסיד את שני משחקיה, ובמקביל שאנאדולו תפסיד משחק אחד לפחות. אנאדולו תוכל לסיים במקום השמיני אם תנצח פעמיים, כולל את פנרבחצ'ה במחזור הקרוב בחוץ, ובמקביל שבולוניה תפסיד את שני משחקיה, ושבאסקוניה תפסיד לריאל מדריד.

לאחר המשחק אמר עודד קטש: "זה הגיע למהלך האחרון, מהלך גדול של שחקן גדול. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, חזרנו למשחק פעמיים או שלוש בהרכבים שונים. אני גאה בשחקנים על איך ששיחקנו ונצטרך ללמוד מהחוויה הזאת, אני מרגיש רע בשביל השחקנים שלי".

עוד הוסיף המאמן במסיבת העיתונאים: "אני חושב שהגנתית יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, במיוחד במחצית הראשונה. ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, מאוד מוכשרת, מאוד מנוסה, כמו שראינו בדקות האחרונות. המשחק הוכרע ממהלך גדול של שחקן גדול. לא קל לחשוב על זה אחרי המשחק, אבל אולי יכולנו לעשות עבודה אחרת במהלך האחרון, למרות שהוא קלע זריקה קשה. אני גאה בדרך שבה שיחקנו ומקווה שבפעם הבאה זה יילך לכיוון שלנו".

על המלחמה בישראל: "אני מקווה שהיא תיגמר, זאת סיטואציה משוגעת. אלה דברים יותר גדולים ויותר חשובים מהכדורסל. שום דבר לא היה קל העונה מבחינת כדורסל, נסענו יותר, שיחקנו בלי האוהדים שלנו שהם חשובים מאוד בשבילנו, אבל יש דברים יותר חשובים מכדורסל לעם בישראל. אנחנו צריכים להילחם כמדינה, הכריחו אותנו להילחם, אבל אנחנו רוצים שלום. מקווים לחזור לנורמליות, כל ישראלי מתפלל לזה בכל יום. אפשר לדבר על כדורסל, המטרה שלנו הייתה להיכנס לפליאוף, כמו בעונה שעברה, להשיג את זה תחת התנאים הללו, זה יהיה יותר מיוחד".

לסיום אמר לקראת הפלייאין: "יש לנו ארבעה משחקים בשמונה ימים לפני הפלייאין, אני מקווה שנישאר בריאים, נמשיך להשתפר התקפית והגנתית. אנחנו צריכים להיות בכושר טוב, היו לנו דקות טובות היום, אבל אנחנו בתהליך. אנחנו רוצים להתקדם וללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully