וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר הדהים: "יוקיץ' יהיה ה-MVP הכי גרוע ב-40 שנה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 13:00

גילברט ארינאס השתתף בפודקאסט ותקף את בחירתו הצפויה של כוכב דנבר: "הוא לא עשה שום היסטוריה. מבחינה סטטיסטית הוא זוכה גרוע מאוד"

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שהוליך את דנבר לאליפות מרהיבה, ניקולה יוקיץ' נמצא בעיצומה של עונה קסומה נוספת והוא בדרך הבטוחה לזכות שוב בתואר ה-MVP, תואר שהלך בעונה שעברה לג'ואל אמביד אומנם, אבל הג'וקר נבחר ל-MVP של גמר הפלייאוף שבו קבוצתו ניצחה את מיאמי וזכתה באליפות.

אלא שלמרות העונה המדהימה של יוקיץ', גילברט ארינאס, אולסטאר וכוכב וושינגטון לשעבר, לא ממש התרשם. ארינאס התארח בפודקאסט וירה: "יוקיץ' הוא כנראה, מבחינה סטטיסטית ומבחינת משחק כולל, הזוכה בתואר ה-MVP הגרוע ביותר. הוא הזוכה בתואר ה-MVP הגרוע ביותר ב-40 השנים האחרונות. כשמדברים על MVP, הקבוצות שלהם היו במקום הראשון או השני. השחקנים שזכו ב-MVP, הקבוצות שלהם היו במקום הראשון או השני".

על מה הוא מדבר? ארינאס

"כשמייקל ג'ורדן זכה בו, מאזן הקבוצה שלו היה במקום השביעי בליגה. באותה שנה, הוא רשם ממוצעים של 35 נקודות, 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 3 חטיפות, היה ה-MVP של משחק האולסטאר, שחקן ההגנה של השנה, מלך הסלים ו-מלך החטיפות. זה הגיוני".

"כשראסל (ווסטברוק) זכה ב-MVP, לקבוצה שלו היה המאזן העשירי בטיבו. ממוצע טריפל-דאבל. הוא עשה משהו מדהים. הקבוצה שלו הייתה במקום העשירי, אבל הוא עשה משהו שלא נעשה מאז אוסקר רוברטסון. ב-2021, הקבוצה של יוקיץ' הייתה במקום החמישי. הוא רשם ממוצעים של 26 נקודות, 8 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. מה היה החלק ההיסטורי בזה? לא היה שום היסטוריה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה. רויטרס
לא נראה שהוא יתרשם מהביקורת של ארינאס. יוקיץ'/רויטרס

בעבר, גם ארינאס וגם שנון שארפ שהיה איתו בפודקאסט, טענו ששיטת הדירוג ל-MVP פגומה, במיוחד בתחילת ההיסטוריה של ה-NBA, כאשר השחקנים הצביעו לשחקן הטוב ביותר בליגה. שארפ וארינאס הסכימו שווילט צ'מברליין, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט ולברון ג'יימס היו צריכים לזכות ביותר פרסי MVP לאורך הקריירה שלהם.

הטענות של ארינאס די מגוחכות משום שדנבר מובילה את המערב עם מאזן מצוין של 23:53. יוקיץ' עצמו רושם ממוצעים נהדרים של 26.4 נקודות למשחק, 9 אסיסטים ו-12.3 ריבאונדים והיכולת שלו מהווה המשך ישיר ליכולת שלו מהעונה שעברה, שגם בה היו פרשנים רבים שסברו שהוא צריך לזכות ב-MVP ולא אמביד, שכשל לאחר מכן בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully