וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך וזלצבורג הודחו מהגביע, בקר הורחק וזקאקיו קרובה לירידה

הקשר השלים 90 דקות, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו להימנע מהפסד 4:3 בחצי הגמר שעלה לה בתואר והיא לא תזכה בדאבל לפחות זו השנה השנייה ברציפות. בקפריסין השוער גרם לפנדל, ביוון קליימן התקרב לעליית ליגה

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלושה לגיונרים שיחקו הערב (חמישי) בליגות הכדורגל השונות ברחבי אירופה, כשבמוקד היה חצי גמר הגביע האוסטרי שבסיומו אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג הפסידו 4:3 לשטורם גראץ והודחו מהגביע, כך שבדאבל הם לא יזכו זו השנה השנייה ברציפות.

זלצבורג עלתה ליתרון מהיר משער של עומאר סולט בדקה ה-11, טומי הורבאט בישל לוויליאם בובינג בדקה ה-25 ובעצמו כבש את המהפך בדקה ה-52. פרננדו בישל לסוסיץ' וזלצבורג צימקה ל-3:2 בדקה ה-79, אבל בחלוף שתי דקות ספגה את השער הרביעי והצליחה רק לצמק פעם נוספת ולא מעבר. גלוך לא בישל או כבש ב-90 דקות על המגרש ולא יזכה בדאבל גם השנה, לשמחתו זלצבורג לפחות מוליכה את הליגה והתקרבה לעבר זכייה בצלחת אחרי שניצחה את אותה שטורם גראץ ביום ראשון במשחק העונה.

יגאל בקר, שוער הפועל כפר סבא. מאור אלקסלסי
הורחק בדקה ה-18 וקבוצתו הובסה. בקר/מאור אלקסלסי

עוד קודם לכן, בליגה הקפריסאית נועלת הטבלה זקאקיו הובסה בביתה 3:0 על ידי נאה סלאמיס ורק נס יציל אותה מירידת ליגה. יגאל בקר פתח בשער, אבל בדקה ה-18 הורחק בכרטיס אדום בהמלצת שופטי המסך ובאותו מהלך גם נפסק פנדל, בזכותו עלה האורחת ליתרון ראשון. זקאקיו סיימה את המשחק ב-9 שחקנים, כי מי שעוד הורחק אצלה הוא אריק סאבו, הקשר הסלובקי ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ובהפועל באר שבע.

לעומת זאת, שוער אחד ששיחק היום היה בוריס קליימן, שהשלים 90 דקות בניצחונה הביתי של חאניה 1:2 על קליתאה והיא חזק בתמונת העלייה לליגה הבכירה ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully