וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לדאבל? הפועל לב ירושלים העפילה לגמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 20:55

מחזיקת הגביע הביסה בחוץ 72:85 את מכבי אשדוד והשלימה 1:3 בחצי הגמר עם הצגה של בארון וריצ'רדסון. תפגוש בגמר את אליצור רמלה, אותה היא ניצחה בגמר הגביע

אחרי שניצחה את אליצור רמלה בגמר הגביע, הפועל לב ירושלים המצוינת עלתה היום (חמישי) לגמר הפלייאוף שבו היא תפגוש את.. אליצור רמלה. ירושלים הביסה את מכבי אשדוד בחוץ 72:85 והשלימה 1:3 מרשים בסדרת חצי הגמר. אחרי שלושה מפגשים צמודים בין השתיים, ירושלים פתחה מבערים ברבע הרביעי שבו היא ביצעה את הבריחה שלה ושייטה בסופו של דבר לניצחון הרבה בזכות בריאנה ריצ'רדסון שלה נחה אפילו שנייה וקלעה 25 נקודות, הוסיפה 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. אליסה בארון הוסיפה 20 נקודות וסטאשה קארי תרמה 10 באחוזים מעולים (8 מ-10).

אשדוד אומנם פתחה טוב יותר את שלושת המשחקים הקודמים, אבל ניצחה רק באחד מהם. במחצית הראשונה הערב היא אומנם קלעה באחוזים בינוניים וגם ויתרה על הרבה כדורים חוזרים, אבל נהנתה מכושר נפלא של טיאה פרסלי, שתרמה שמונה נקודות מהספסל ומסירות נהדרות בהתקפה העומדת. אצל ירושלים, שיר תירוש אומנם לא הייתה מפוקסת במחצית הראשונה, אבל שתי הזרות באדום היו בעניינים, שבע שלשות צללו פנימה, והקבוצות ירדו לנוח כשהתוצאה צמודה וירושלים מובילה 38:39.

המחצית השניה נפתחה במשחק שקול עם יתרון קל לירושלים שהגיע לשיוויון 49:49 בדקה ה-7 של הרבע כשנראה היה שירושלים מגלה סממנים של עייפות מה. דווקא ברגע הזה, בתוך דקה הירושלמיות הדליקו מבערים ועלו ליתרון 49:57 שנמחק בתחילת הרבע האחרון 57:57. בחמש הדקות האחרונות נראתה ירושלים במיטבה כשכל השחקניות גילו יכולת גבוהה ונהנו מיכולת סיום מצוינת של בריאנה ריצרדסון

שחקנית הפועל ירושלים בריאנה ריצ'רדסון. עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
כמעט טריפל דאבל. בריאנה ריצ'רדסון/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

קורטני הארט קלעה 19 נקודות והורידה 11 ריבאונדים לאשדוד לקבוצה של שירה העליון, שלא תהיה במעמד הגמר לראשונה מעונת 2009/10. סדרת הגמר בין מחזיקת הגביע לסגניתה תיפתח ביום שני הקרוב.

קלעו לאשדוד: הארט 19, ויויאנס 14, לב 11,פרסלי 8, רווח 6, קארש ויעקב 5 כ"א.

קלעו לירושלים: ריצ'רדסון 25, ברון 20, קארי 19, כיוף ותירוש 9 וקבדה 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully