וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן אדמס משנה עדיפויות בפילנטרופיה: "זמן להשקיע באלו שזקוקים לנו כאן"

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 20:10

הפילנטרופ הקנדי בוחן הקמת וולודרום ומרכז ספורט בדרומה של ישראל. התחייב גם להמשיך להשקיע בפרויקט מרכז האופניים ברואנדה: אלו הערכים שלנו כיהודים

סילבן אדמס, הבעלים של קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית "ישראל פרמייר טק" סיפר בארוע בתל אביב שבעקבות ארועי ה 7 באוקטובר והמלחמה הוא החליט לשנות כרגע את סדרי העדיפות של תרומותיו למען ישראל: "בעבר הבאתי לישראל ארועים גדולים כמו הג'ירו דה איטליה והופעתה של מדונה בארוויזיון, כל זאת במטרה להראות לעולם את ישראל הנורמלית, מדינה דמוקרטית ותוססת. עשינו זאת בהצלחה רבה. אבל מאז ה 7 באוקטובר, אלו אינם זמנים נורמלים. אלו הזמנים הקשים ביותר, עם אנטישמיות גואה ברחבי העולם וישראלים כה רבים בדרום ובצפון שמחכים לרגע בו יחזרו הביתה בבטחה. עלינו לדאוג שזה יקרה ובה בעת עלינו להשקיע בקהילות הללו כדי לחזקן אף יותר מבעבר".

סילבן אדמס. עידו הלוי,
ישקיע יותר בארץ. סילבן אדמס/עידו הלוי

אדמס שתרם באחרונה מאה מיליון דולר לאוניברסיטת בן גוריון, סיפר שהוא שואף להרחיב את תשתיות האופניים בדרום הארץ - בבאר שבע ובעוטף עזה. "לא די להחזיר את התושבים לבתיהם בבטחה. עלינו להבטיח שהקהילות הללו יהנו משגשוג ותחייה".

אדמס סיפר על כוונותיו בארוע מיוחד בפסטיבל הצילום הישראלי הבין לאומי בתל אביב שבו הציגה הקבוצה את מרכז האופניים שבנתה ברואנדה עבור עשרות אלפי צעירים - בתערוכת צילומים בחסות ארגון הגג לסיוע "סיד ישראל" ושורה של ארגונים ישראלים שמסייעים לקהילות בארצות מתפתחות.

ובשעה שישראל מוצאת את עצמה בשפל תדמיתי חסר תקדים, הודיע אדמס על מחויבותה של הקבוצה להרחיב את תמיכתה בפרויקט ברואנדה. הוא הדגיש : "מה שאנחנו עושים ברואנדה אינו מונע משיקולי תעמולה אלא מבטא את ערכינו כיהודים לתיקון עולם ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully