וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה תסתדר בלעדיו? "ליאו מסי לא ישחק באולימפיאדה"

בארגנטינה מדווחים: הכוכב הגדול שהוביל את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל האחרון וסובל כרגע מפציעה, יקבל מנוחה ולא יהיה בפריז אך יוליך את אלופת דרום אמריקה בקופה הקרוב. אמי מרטינס, חוליאן אלברס וניקולאס אוטמנדי צפויים להיות חריגי הגיל

תקציר: אינטר מיאמי - מונטריי 2:1/ספורט1

נבחרת ישראל אומנם תהיה באולימפיאדה הקרובה בפריז, אבל מי שלא יהיה הוא ליאו מסי. אחרי שהוליך את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל האחרון, בארגנטינה קיוו שמסי יהיה אחד מחריגי הגיל בפריז, העיר שבה שיחק עד לא מזמן. אלא שבארגנטינה כעת מדווחים שההחלטה הסוית היא לא לסכן את מסי, שלא יעמוד לרשותו של חברו הטוב חאבייר מסצ'ראנו.

על פי הדיווח מסי רוצה לשחק, אבל הוא היה צריך לבחור בין האולימפיאדה לקופה אמריקה, שם מסי ככל הנראה כן יתייצב לרשות סקאלוני בניסיון לשמור על התואר של הארגנטינאים כאלופי דרום אמריקה. בהיעדרו של מסי, חריגי הגיל שצפויים להוביל את ארגנטינה באולימפיאדה יהיו ככל הנראה חוליאן אלברס חלוץ מנצ'סטר סיטי, אמי מרטינס שוער אסטון וילה וניקולאס אוטמנדי בלמה של בנפיקה.

ליאונל מסי במשחק של אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
ישמור על עצמו לקופה אמריקה. מסי/GettyImages, Megan Briggs

מסי, שכבר חזר לאימונים באינטר מיאמי ומחלים מהפציעה בקצב משביע רצון, יקווה להיות כשיר לגומלין נגד מונטריי במקסיקו בשבוע הבא. אם יצליח לעזור לקבוצה האמריקאית להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון ולעלות לחצי הגמר, הוא גם יסגור חשבון עם אוהדי מונטריי שעקצו אותו הלילה בשירת "מסי מפחד", על רקע היעדרותו מההתמודדות.

בלעדיו, אינטר מיאמי סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, מאז שהצליחה לגבור על די סי יונייטד ללא מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully