וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ומכבי יפו במפגש צמרת, משחק קריטי לטבריה

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 14:19

אחרי שכבשו את הפסגה, הזהובים פוגשים את הרביעית שחולמת גם על ליגת העל. טבריה השלישית מתארחת באום אל פאחם. כפר סבא נגד עכו

אוהד בני יהודה עמית חברוני נואם בחדר ההלבשה/האתר הרשמי של בני יהודה

הליגה הלאומית נמצאת ממש לקראת פתיחת הפלייאוף והקבוצות נאבקות על מיקומים. שתיים שבטוח יהיו בפלייאוף העליון הן בני יהודה, שתארח את מכבי יפו. עירוני טבריה תנסה לצלוח את המשוכה של אום אל פאחם ובתחתית עפולה תארח את הפועל רמת גן ותקווה להיחלץ מעל הקו האדום.

גיל יצחק, מכבי יפו. אריאל שלום
יכבוש מול האקסית? גיל יצחק/אריאל שלום

הפועל עפולה - הפועל רמת גן

הפועל עפולה עצרה רצף של חמישה הפסדים עם 1:3 ביתי על ראשון לציון במחזור החולף וצימקה ממנה את הפער לחמש נקודות, שזה הפער בינה לבין הישארות בלאומית עונה נוספת. כעת יש לעפולה אתגר נוסף מול קבוצה שמקדימה אותה בחמש נקודות בלבד. רמת גן חווה עונה רעה מאוד ובמידה מסויימת גם תיקו ישרת את מטרותיה. בשבעת המשחקים האחרונים האורדונים ניצחו רק את בני יהודה החזקה, האם הם ישיגו ניצחון שיקרב אותם להבטחת עונה נוספת בלאומית?

בני יהודה - מכבי יפו

בני יהודה נחלצה מהפסד ל-2:2 אצל נוף הגליל במחזור הקודם. זה הספיק לה כדי לכבוש את הפסגה בעקבות איבוד הנקודות של קרית שמונה. היא תרצה לשמור על המקום הראשון שמוליך לליגת העל, אך מולה קבוצה שרחוקה רק ארבע נקודות מהכרטיס הנכסף. יפו לא ניצחה בשני משחקיה האחרונים, אך עדיין מציגה את התקפה קטלנית שכבשה 11 שערים בארבעת משחקיה האחרונים, התקפה אותה מוביל מלך שערי הליגה גיל יצחק שישמח לכבוש מול הקבוצה בה גדל. המפגש הקודם הסתיים ב-0:0 לא אופייני לשתי הקבוצות, אבל בגביע הטוטו יפו חגגה עם 0:4 בבלומפילד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. דני מרון
יצליח לעלות לליגת העל אחרי שהיה קרוב בעונה שעברה? אלירן חודדה/דני מרון

הפועל עכו - הפועל כפר סבא

הפועל עכו נמצאת בכושר מצוין ושלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים קירבו אותה מאוד לפלייאוף העליון. כפר סבא, שכבר היתה במקום האחרון במהלך העונה, נעצרה מעט לאחרונה אך עדיין ניצחון יכול להעלות אותה למקום ה-13 שמבטיח עונה נוספת בלאומית. בנג'מין קוקו הושיע את הירוקים במחזור הקודם וסידר להם 2:2 אחרי פיגור 2:0 מול נס ציונה.

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה

בעונה שעברה טבריה איבדה ממש במחזורי הסיום את הכרטיס לליגת העל במאבק עם הפועל פתח תקוה. כעת היא שוב מנהלת מאבק כזה מול קרית שמונה, בני יהודה וקביליו יפו. הטבריינים יצאו מהמשבר שפקד אותם והם לא הפסידו בחמשת המחזורים האחרונים. לאום אל פאחם יש הרבה פחות על מה לשחק כאן, אבל זה לא מנע מהם לנצח את כפר קאסם ולהדהים את קרית שמונה במחזור הקודם. האם הם יקלקלו גם לטבריה?

משחקי יום שני:

הפועל ראשון לציון - הפועל נוף הגליל

הפועל ניר רמת השרון - בני שפרעם

סקציה נס ציונה - מ.ס. כפר קאסם

מכבי הרצליה - עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully