וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העלייה לחצי גמר הגביע, באר שבע רוצה לצאת מהמקום האחרון

האדומים שמגיעים אחרי שבוע גדול של ניצחונות, יתארחו אצל עירוני נס ציונה (ו', 13:50) שהפסידה בתשעה מתוך עשרת משחקי הליגה האחרונים שלה ושחררה את הגארד זגראוסקי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:50) באולם לב המושבה כשעירוני נס ציונה תארח את הפועל באר שבע. הכתומים מגיעים למשחק מהמקום העשירי עם שמונה ניצחונות ו-12 הפסדים, ואילו באר שבע מדורגת במקום האחרון עם 5 ניצחונות בלבד ו-15 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה באר שבע בביתה את נס ציונה 76:90.

שחקני הפועל באר שבע מייק לואיס, גרנט שרפילד, ג'קינן גאנט. מאור אלקסלסי
הפועל באר שבע מקווה לסגור שבוע נהדר/מאור אלקסלסי

תשעה הפסדי ליגה בעשרת משחקיה האחרונים דרדרו את עירוני נס ציונה ממקום בצמרת הגבוהה אל החלק התחתון של הטבלה כשאפילו המקום שלהם בעונה הבאה בליגת העל עדיין לא מובטח, אם יהיו יורדות לבסוף. השבוע הודחה נס ציונה ברבע גמר גביע המדינה בקרית אתא אחרי משחק צמוד, כשמי שערך במשחק את הופעותו האחרונה בקבוצה הוא הגארד מרקוס זגראוסקי ששיחק שני משחקים בלבד, לפני שגילו בקבוצה כי הוא לא כשיר להמשך המשחקים. מי שישוב לסגל הוא הפורוורד ג'ורג' קינג שלא שיחק בשני משחקי הגביע האחרונים.

בניגוד לנס ציונה שבמגמה שלילית, הפועל באר שבע עברה שבוע נהדר ואופטימי לקראת ההמשך. האדומים, שעדיין נועלים את טבלת הליגה עלו לחצי גמר גביע המדינה אחרי שני ניצחונות מרשימים בחוץ על בני הרצליה והפועל חולון, שקדם לו ניצחון חוץ על הפועל גליל עליון בליגה במאבקי התחתית. בבאר שבע רוצים סוף סוף להתנתק מהמקום האחרון, וכדי לעשות כך יקחו להמשך היכולת הטובה של הגארדים מייק לואיס וגרנט שרפילד שהשילוב ביניהם נראה טוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully