וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה לדור הרוכבים הצעיר: דניאל בלומן מגיע ארצה לשפוט בפרויקט הסגלים הצעירים

בכיר רוכבי הסוסים ומבכירי הספורטאים של ישראל , דניאל בלומן יגיע ארצה לשפוט ולהדריך את חברי פרויקט הדגל של ההתאחדות הישראלית - פרויקט הסגלים הצעירים

דניאל בלומן עם קשמיר בניצחון בשבת. megan giese photography,
דניאל בלומן עם קשמיר בניצחון בשבת/megan giese photography

דניאל בלומן, בכיר רוכבי הסוסים של ישראל ואחד מבכירי הספורטאים בישראליים בכלל, יערוך במהלך החודש (אפריל) ביקור מקצועי במסגרת פרויקט הסגלים הצעירים של ההתאחדות הישראלית לספורט רכיבת הסוסים. בלומן הנו הרוכב הישראלי הבכיר כיום, ויחד עם חבריו לנבחרת שעדיין לא נקבעו סופית (למעט אשלי בונד) מכוונים ומתכוננים לקיץ הגדול ששיאו בהשתתפות בתחרות האולימפית בקפיצות ראווה בפאריז, בה הנבחרת הישראלית מכוונת הכי גבוה שאפשר.

במסגרת השתלבותו בפרויקט, הן במישור המקצועי והן כהשראה לחברי הפרויקט, בלומן ישפוט בתחרות קפיצות ראווה שבמסגרתה יתקיים מקצה מיוחד לרוכבי הפרויקט, ויעביר מספר הדרכות מקצועיות לרוכבים הצעירים שנמצאים בפרויקט. בנוסף, בלומן מנסה, בעזרת הקשרים הענפים שיצר בעולם בכלל ובארצות הברית בפרט, לסייע לפרויקט באופנים נוספים שונים.

פרויקט הסגלים הצעירים (לרוכבים ורוכבות עד גיל 14 ולנערים ונערות עד גיל 18) של ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה יצא לדרך לפני כשנה בהובלתו של גלעד בן מנשה, יו"ר ענף קפיצות הראווה בהתאחדות ובניצוחו המקצועי של אלעד יניב שהיה בין הרוכבים שהובילו את ישראל למשחקי טוקיו 2020 ושבסיסו בחווה בגרמניה שמהווה סוג של בסיס אימונים ישראלי באירופה ואליה נשלחים חברי הסגלים הצעירים לאימונים ותחרויות במהלך כל השנה ובעיקר בחופש הגדול, במטרה לגשר על הפערים בין הרוכבים הצעירים הישראלים לאירופאים. אחת ממטרות העל של הפרויקט היא הוצאתם של כישרונות רכיבה ישראליים צעירים לאירופה במטרה להשתתף באליפות אירופה לגילאים צעירים (בקטגוריות גיל של ילדים/ות עד 14 ונוער עד 18, ובעתיד גם רוכבים/ות עד גיל 21).

בלומן יגיע ארצה ביום שישי, 12 באפריל וישפוט באותו יום בתחרות הרכיבה שתתחיל בשעה 12:00 בחוות הסוסים במושב אודים. בין השעות 13:30 ל-15:00 בלומן יעניק ראיונות לתקשורת.

בשבת, 13 באפריל, בלומן יעביר סדנאות מקצועיות לחברי פרויקט הסגלים, ובתוך כך גם את סיפורו האישי בענף החל מהשעה 08:30 ועד 18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully