וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך ל-UFC? קרב מכריע לשמעון סמוטריצקי

חוזר לכלוב: הלוחם הישראלי יופיע ב-16 ביוני באירוע FURY 91 שיתקיים ביוסטון טקסס וישודר ב-UFC FIGHT PASS. יתמודד מול האמריקאי ארון פיליפס במשקל 77 ק"ג, כאשר המנצח יזכה לקרב על אליפות הארגון

שמעון סמוטריצקי בקרב על חגורת האליפות של FURY. יחצ,
שמעון סמוטריצקי בקרב על חגורת האליפות של FURY/יחצ

שמעון סמוטריצקי חוזר לכלוב ויילחם ב-16 ביוני באירוע FURY 91 שיתקיים ביוסטון טקסס וישודר ב-UFC FIGHT PASS. הלוחם הישראלי יתמודד מול האמריקאי ארון פיליפס במשקל 77 ק"ג, כאשר המנצח יזכה לקרב על אליפות הארגון.

לאחר שבוטל ברגע האחרון הקרב של סמוטריצקי ב-22 במרץ, עבור "המתנקש הישראלי", שמחזיק במאזן של 10 ניצחונות לעומת 2 הפסדים, זהו קרב משמעותי מאוד. ארגון FURY FC נחשב לאחד משני ארגונים אמריקאים שה-UFC שואבים לוחמים אל הסגל שלהם, ובעיקר את האלופים, וניצחון מול פיליפס יקרב את הלוחם הישראלי צעד נוסף אל הארגון הבכיר בעולם ה-MMA.

לקראת הקרב החשוב אמר סמוטריצקי: "אני מתרגש לקראת הקרב הזה, כי יש לו משמעות גדולה עבורי. ניצחון יקנה לי קרב על האליפות ויקרב אותי בעוד צעד משמעותי למטרה, מפני שכל אלוף של FURY חותם בסופו של דבר ב-UFC".

כאמור, הלוחם הישראלי היה אמור להילחם ב-22 במרץ בארגון TUFF-N-UFF אך יריבו ביטל את הקרב מספר ימים לפני ההתמודדות. סמוטריצקי בן ה-23 מגיע לקרב מול פיליפס עם רצף של 2 ניצחונות, כאשר הניצחון האחרון היה גם כן בארגון FURY עם הופעה מרשימה מאוד מול קינן ג'קסון שהקנתה לו את המעמד החשוב הזה. כמו כן, לפני מחנה האימונים שקיים בארצות הברית, סמוטריצקי העביר סמינרים לפלס"ר גולני במילואים במהלך החודשים הראשונים של המלחמה בעזה.

פיליפס האמריקאי בן ה-33 מחזיק במאזן של 8 ניצחונות לעומת 5 הפסדים, ומתנשא לגובה של 1.83 מ'. אמנם האמריקאי מגיע לאחר הפסד בפברואר האחרון, אך הוא נחשב לוותיק בארגון וניצח את שלושת הקרבות לפני ההפסד.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully