וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין סטף קרי, עומרי כספי והסטארט-אפ הישראלי?

אחרי יאניס אנטטוקומפו, גם סטף קרי משקיע בסטארטאפ ישראלי, במקרה הזה חברת הסייבר UpWind Security, בה מושקע גם עומרי כספי שמעיד: "לקחתי את הידע והיכולות שבנו לי את קריירת הכדורסל ומינפתי את הייחודיות שלהם כך שיהוו את הבסיס לאסטרטגיית ההשקעות שלי"

סטף קרי. יחצ,
נכנסים חזק לעסק/יחצ

משאקיל אוניל וכרמלו אנתוני ועד סטף קרי ועמרי כספי, נראה ששחקני ה-NBA נמשכים יותר ויותר לעולם הטכנולוגיה. לאחרונה סטף קרי, הכוכב הגדול בליגה בעשור האחרון, היה בין המשקיעים בסבב גיוס של 50 מיליון דולר על ידי סטארט אפ סייבר ישראלי בשם UpWind Security, אשר מפתחת פלטפורמת אבטחה המגנה על תשתית ענן בזמן אמת, וכבר עובדת עם עשרות חברות Fortune 500.

זו לא הפעם הראשונה ששחקן NBA משקיע בסטארט-אפ ישראלי. לפני שנתיים, יאניס אנטטוקומפו השקיע סכום לא ידוע ב-Andote Health מתל אביב, המספקת שירותי בריאות באינטרנט.

שחקן NBA נוסף שבחר להשקיע ב- UpWind עומרי כספי והוא מספר לוואלה ספורט: "אני בוחר את היזם שאני רוצה להשקיע בו על פי המחויבות שלו להצליח, התשוקה למקצוע והרצון להוביל לשינוי אמיתי- תכונות שמאפיינות את הספורטאים הטובים ביותר. לקחתי את הידע והיכולות שבנו לי את קריירת הכדורסל ומינפתי את הייחודיות שלהם כך שיהוו את הבסיס לאסטרטגיית ההשקעות שלי. ספורטאי ענק נוספים החליטו להשקיע בתחום ההיי-טק, ביניהם גם בסטארטאפים ישראלים ואני מאמין שהפעולות האלו נובעות מההבנה שגם אני הגעתי אליה בעבר- ספורט ויזמות הולכים יד ביד".

אפווינד. יחצ,
אפווינד/יחצ

עמירם שחר, מנכ"ל UpWind מסביר את הקשר שבין ספורט לסייבר: "כבר בשיחה הראשונה שלי עם עומרי הקבלנו את הפעולות שיובילו לניצחון בספורט לבין הפעולות שיובילו להצלחה בתחום היזמות- וגילינו שהן זהות לחלוטין. אבני היסוד שהטמענו בתרבות של אפווינד זהות לערכים הנדרשים מספורטאים, ביניהן עבודת צוות, מחויבות להצליח, תחרותיות, הכרת המתחרים וספורטיביות. זאת, כשדרך הפעולה צריכה להיות מהירה ומדויקת, כשהיא משיגה ערך מהותי- באופן מיידי. הייחודיות בגישתה של אפווינד מבדלת אותה בשוק, כשהיא היחידה שמגנה על כל שכבת הענן באופן הוליסטי מקצה לקצה, באופן תמידי ובזמן אמת".

עמיר רפפורט, מייסד סייברטק: "בעולם החדש שמבוסס על קישוריות ומחשוב הכל קורה מאוד מהר, וגם ההזדמנויות העסקיות הן עצומות. זה יותר מטבעי שספורטאי-על יחברו ליזמי-על, וייצרו דברים יוצאי דופן ביחד."

  • עוד באותו נושא:
  • סטף קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully