וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון ועוד חמישה. המשימה של מכבי תל אביב: הרחבת תרומת הזרים

4.4.2024 / 12:00

מכבי ת"א דוהרת לאליפות עם תרומה שולית מהזרים ואחרי עוד משחק בו רובם לא נספר, מבינה שהשדרוג יוכל לבוא דרך מציאת טובים יותר. לוקאסן ומוסקרה צפויים לעזוב, מילסון יימכר רק בתרחיש יוצא דופן, סבוריט עשוי להיפרד אחרי שש שנים. ומה עם הישראלים?

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:4 (רבע גמר גביע המדינה)/ספורט1

שמונה שינויים עשה רובי קין שלשום ברבע גמר גביע המדינה ביחס להרכב שפתח בשבת בליגה מול בני סכנין, אבל זה לא הקפיץ ל-11 עוד שחקן זר. השחקן הזר היחיד של מכבי תל אביב שפתח בהדחה מול מכבי פתח תקוה שלשום היה מילסון. על אף מהפכה בהרכב והוצאת שמונה שחקנים מה-11, קין לא מצא מקום לקיקו בונדוסו שבכלל הוצא מהסגל בגביע, ולהנרי אדו ואורלנדו מוסקרה שישבו על הספסל אחרי שבשבת בליגה מול סכנין בכלל לא התלבשו. הזר שישב על הספסל, אנריק סבוריט, נכנס כמחליף. דריק לוקאסן כלל לא התלבש בגלל פציעה.

למעשה, מילסון ואנריק סבוריט הם שני הזרים היציבים במכבי תל אביב. גם כשלוקאסן היה כשיר הוא ישב לא מעט על הספסל ותרומתו כשחקן זר לא הייתה מספיקה. בונדוסו, אדו ומוסקרה כמעט שלא נספרים כך ש-50 אחוז מהזרים של מכבי תל אביב תרמו כמעט כלום למאמץ האליפות של מכבי תל אביב.

בקרית שלום מבינים שמדובר באלמנט שחייב לקבל שדרוג מקצה לקצה בעונה הבאה. עוד בטרם יוודע אם רובי קין נשאר לעונה נוספת, במועדון מסמנים את אגף הזרים ככזה שחייב לעבור מהפיכה כדי שהקבוצה תקבל תוספת כוח ממנו.

אנריק סבוריט, מילסון, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
רק שני זרים מתפקדים, וגם זה בקושי. מילסון לצד סבוריט/אריאל שלום

קיקו בונדוסו חתום לעונה הבאה וכך גם הנרי אדו, אבל דרק לוקאסן מסיים, אורלנדו מוסקרה לא ימשיך לחוזה חדש וקרוב לוודאי שמכבי תל אביב תיפרד גם מאנריק סבוריט. מילסון חתום לעוד מספר שנים ואם לא תגיע עליו הצעה כספית יוצאת דופן הוא לא יימכר ואף עשויים לפתוח לו את החוזה ולתת לו שדרוג כדי שירגיש יותר מרוצה נוכח התרומה המרשימה שלו.

גם באגף הישראלים יהיו שינויים רבים, אבל מכבי תל אביב כבר ידעה בחלון ינואר לבצע רכישות כמו יונס מלדה, רז שלמה ואלעד מדמון שיצטרף בקיץ. באגף הזרים, יודעים במועדון, אפשר לעשות שינוי שירים את הקבוצה, הגם שבאותה נשימה מזכירים בקרית שלום שהמצב הבטחוני הרעוע, מקשה על שכנוע זרים איכותיים לבוא לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully