וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה טובה יותר", אבל מכבי תל אביב "לא מרימה ידיים מראש"

רק ניצחון בקטלוניה (21:30) ישאיר לצהובים סיכוי לסיים בטופ 6 ביורוליג. השחקנים מלאי ביטחון: "משחקים את הכדורסל הכי טוב, בדיוק בשלב הנכון". שביעות רצון מהחזרה של סורקין

תקציר: אוברדוירו - ברצלונה 89:84/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:30) אצל ברצלונה במסגרת המחזור ה-33 ביורוליג אחרי 17 משחקים רצופים ללא הפסד, מהם שישה באירופה, כשהיא מקווה לא רק להמשיך את המומנטום החיובי, אלא גם למנוע את הפיכת המחזור האחרון לכזה שמשוחק לפרוטוקול.

הקבוצה הגיעה אתמול בערב לברצלונה אחרי שערכה את האימון המסכם בהיכל קבוצת שלמה. הבוקר קיימה אימון קליעות ותדריך וידאו לקראת המשחק. במועדון מספרים על אווירה טובה ועל הרבה ביטחון בקרב השחקנים שניתן לנצח את ברצלונה. "אנחנו נותנים הרבה כבוד ליריבה, היא לא סתם ממוקמת איפה שהיא נמצאת, אבל אף אחד לא בא להרים ידיים מראש, להיפך. אנחנו באים לנצח", אמרו במכבי תל אביב אמש, "השחקנים מאמינים מאוד בעצמם, הם מרגישים שהם משחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם העונה, בדיוק בשלב הנכון".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מכבד את ברצלונה. בונזי קולסון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

"אנחנו מתכוננים כמו שהתכוננו למשחקים קודמים העונה. כמובן שצפוי להיות משחק אינטנסיבי, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו במטרה להשיג את הניצחון", אמר באימון בונזי קולסון. "תהיה אווירה כיפית ואנחנו מחכים לזה, נמשיך לשחק בדרך שלנו. ברצלונה טובה יותר, זו קבוצה כישרונית. הם משחקים בקצב מהיר, יש להם גארדים ופורוורדים מגוונים מאוד. הם הולכים חזק לריבאונד התקפה".

"יהיה אתגר עבורנו, אבל אנחנו צריכים לדבוק בעקרונות שלנו, לקחת ריבאונד בהגנה ולהיצמד לתכנית שלנו", הדגיש קולסון, השחקן היחיד במכבי תל אביב שפתח העונה בכל 32 משחקי היורוליג. "אנחנו משחקים טוב מאוד לאחרונה וצריכים ליצור עקביות. אנחנו מתרכזים משחק אחר משחק. ברור שלא קל להשיג ניצחונות. עלינו להמשיך בסגנון שלנו, להישאר צנועים ורעבים".

לראשונה מאז פגרת הנבחרת ייהנה עודד קטש מסגל מלא ביורוליג, כשרומן סורקין חוזר אל הפרקט במפעל האירופי. סורקין שיחק השבוע גם בליגה וגם בגביע, ובמועדון מרוצים מקצב החזרה שלו, כשהמטרה היא "שעד שלבי ההכרעה של העונה הוא כבר ייכנס בחזרה לקצב לחלוטין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רומן סורקין מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
התאושש בצורה מעודדת. רומן סורקין/אודי ציטיאט

על מנת להשאיר לעצמם סיכוי לעלות למקום השישי במחזור הנעילה, הצהובים חייבים לנצח את ברצלונה, עדיף בהפרש שגדול משתי נקודות, הפער בו הפסידו לקטלאנים בסיבוב הראשון. במכבי תל אביב יקוו שלפחות עוד קבוצה אחת מבין אולימפיאקוס (תתארח אצל הכוכב האדום בלגרד), פנאתינייקוס (תשחק בחוץ נגד באיירן מינכן) ופנרבחצ'ה (תארח את אנאדולו אפס) תפסיד כדי להגדיל את הסיכוי שלהם להגיע ישירות לפלייאוף.

אם אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה יפסידו שתיהן ומכבי תל אביב תנצח את ברצלונה, היא תגיע למחזור הסיום של העונה הסדירה כשהיא תלויה בעצמה במאבק על העלייה הישירה לפלייאוף. מנגד, הפסד או ניצחון בנקודה של הצהובים, בתוספת ניצחונות של שאר היריבות שהוזכרו, ישלח את האלופה הישראלית להתכונן למשחק הפלייאין אליו תגיע מהמקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully