וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מסמנת את המקום השני כיעד. לופס יקבל הצעה לחוזה חדש

4.4.2024 / 6:35

זכייה בגביע? עוד קודם לכן, בקבוצה רוצים לעקוף בטבלה את מכבי חיפה. המגן יקבל פנייה אבל סיכוי נמוך שימשיך, מחמאות למרציאנו

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה אמש (רביעי) ובמקביל להדחה של מכבי חיפה, בהפועל באר שבע מחדדים משימות ומשנים מטרות והמאמן אליניב ברדה נקב אמש לראשונה בגלוי במקום השני כיעד החדש של הפועל באר שבע. ברדה רמז אמש לשחקנים כי המפתח לקראת חצי גמר הגביע, הוא להמשיך לשמור על רמה גבוהה של צבירת נקודות בפלייאוף העליון ותחילה המשחק מול מכבי בני ריינה במחזור הקרוב. הפער כרגע הוא 3 נקודות למכבי חיפה, אך בהפועל באר שבע בטוחים שהם יכולים לסגור אותו.

ברדה יודע כי אחרי ההדחות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הפועל באר שבע צריכה לזכות בגביע שלישי תוך חמש שנים, אבל הוא קודם מסמן עכשיו את המקום השני כמטרה אבל גם ככלי כדי לשמור את הפועל באר שבע בדופק גבוה לקראת חצי הגמר. על עתידו אמר ברדה אמש במסיבת העיתונאים באיצטדיון בפתח תקוה: "אני לא העניין כאן, אלא רק הפועל באר שבע. היא הדבר שחשוב באמת".

שחקן הפועל באר שבע איתן טיבי מנחם את רותם חטואל. דני מרון
מטרות מעודכנות. באר שבע חוגגת/דני מרון

שניים שזכו למילים חמות אמש בהפועל באר שבע הם אופיר מרציאנו והלדר לופס. מרציאנו הציל את הקבוצה מספיגה בסיום וברדה מאוד מעריך את האופן שבו קיבל השוער הוותיק את הפיכתו לשוער המשנה לניב אליאסי.

שחקן נוסף שקיבל הרבה קרדיט אמש הוא הלדר לופס שגם ידע לסחוט פנדל מעידן ורד וגם ידע לכבוש ולסדר ניצחון יוקרתי. בהפועל באר שבע יציעו ללופס להישאר לעונה נוספת על אף שהסיכויים שהוא יסכים אינם גבוהים מאחר שמשפחתו הנמצאת בפורטוגל, רוצה שהוא יחזור למדינתו.

מיגל ויטור ויוני סטויאנוב שספגו כרטיסים צהובים לא יהיו בסגל למשחק מול בני ריינה ביום ראשון. ברדה פירגן אמש בשיחות שונות לקהל של הפועל באר שבע שהגיע עם קרוב ל-3,000 אוהדים למשחק החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully