וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית של אגדת חיפה: "אל תתפלאו אם דגו לא יגיע לבלומפילד"

ראובן עטר, אגדת העבר של מכבי חיפה, קוטל את המאמן אחרי ההדחה מהגביע, וקורא לשינוי מיידי: "השחקנים כבר לא מאמינים בו, וזה הרגע להניף דגל לבן. למה מחכים? שבכר יחליט ללכת לנבחרת?"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

ההדחה הסנסציונית של מכבי חיפה מגביע המדינה על ידי מכבי נתניה, במשחק בו הירוקים היו ביתרון מספרי, הפכה את מסאי דגו לאיש שכמעט כל הביקורות מתנקזות אליו. שלמה שרף, פרשן המשחק בערוץ הספורט, טען ש"דגו לא יכול להמשיך אחרי משחק כזה", ברשתות החברתיות קטלו את המאמן ללא רחמים, ואל המבקרים הצטרף גם ראובן עטר, אגדת מכבי חיפה, שפירשן את המשחק ב"רדיו חיפה".

"ההרכב היה בסדר גמור, פתאום הוא החליט לעשות חילופים הזויים, הוציא את השחקנים כי טובים. ב-20 הדקות האחרונות גם הוא כבר לא ידע איפה כל אחד משחק. הוא הכניס שחקנים בלי מיקום. נתניה לא הגיעו למצב אחד עד החילופים, אז למה לשנות? התבנית נראתה טוב, נראינו טוב. אין תירוצים של רוטציה, זה משחק לשחק עם השחקנים הכי טובים. הכל דפק כמו שצריך, פתאום הוא המציא חילופים שהרסו את המשחק", אמר עטר, וקרא להחליף את דגו בברק בכר.

"תשאל 30 אלף איש ביציע, 100 אחוז היו אומרים שהם רוצים את ברק בכר. צריך לפתור את הבעיה שיש לו עם אלברמן ולהביא אותו. מה מחכים, שהוא יגיד 'כן' לנבחרת? לא צריכים לחשוב שלהחזיר את בכר זו הודאה בטעות". בנוסף, הציע עטר לפטר את דגו ולתת למנהל המקצועי גל אלברמן לאמן ביתר המשחקים העונה. "ג'ורדי קרויף לא ירד לקווים? ברק יצחקי לא ירד לקווים? יש עוד תשעה מחזורים, ובמכבי חיפה יש מחויבות. יש חוסר שליטה של המאמן, והאוהדים רוצים את השינוי כבר עכשיו. ניהול המשחק של דגו היה כמו היכולת של לסובוי על המגרש - גרוע מאוד".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סופג אש יוקדת. דגו/ברני ארדוב

לטענתו של עטר, "כל מה שלא צריך לעשות, דגו עשה. ההרכב היה טוב, וכל השאר גרוע מאוד. מה הוא חשב שהוא עושה? מה הוא ראה שאנחנו לא ראינו? לא מבין מה הוא מוצא בלסובוי, היו לדגו תוך כדי העונה עליות וירידות, אבל כל פעם היו לו עוד הזדמנויות. עכשיו הוא איבד את כל ההזדמנויות, גם בליגה וגם בגביע. הוא כבר לא מאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, וגם השחקנים כבר לא מאמינים בו. השחקנים לא פראיירים, גם אני בתור שחקן בסיטואציה כזאת הייתי שואל את עצמי 'מה הוא עושה'. וכשמאמן מאבד את חדר ההלבשה, זה הזמן להניף דגל לבן", אומר עטר, "אני לא מתכוון לחרוץ את דינו, אבל ברגע שמאמן מאבד את השחקנים, שם צריך לעשות סטופ. אל תתפלאו אם דגו לא יגיע למשחק בבלומפילד.

"צריך לחשוב פה על רעיון יצירתי, כי נראה שיש חוסר שליטה מטורף וזאת בעיה. אלברמן ויענקל'ה צריכים לקבל את ההחלטה, חייבים לראות משהו שונה. מסאי אחלה בחור ואני מקווה שיחזירו אותו לנוער. אני לא רוצה לפגוע לו בפרנסה, הוא עשה דברים טובים, לכן הייתי משאיר אותו במערכת אם אפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully