וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיל פודן הוא וורלד קלאס. שחקו איתו כ-10, לא כשחקן כנף"

שחקני העבר נלהבים מקשר מנצ'סטר סיטי אחרי השלושער נגד וילה: "מבריק. אפשר רק למחוא כפיים להופעה והאיכות שהוא מביא"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 1:4/ספורט1

פיל פודן כבש אמש (רביעי) שלושער שני העונה בפרמיירליג והוביל את מנצ'סטר סיטי ל-1:4 קליל על אסטון וילה. הקשר בן ה-23 כבר עם 14 שערי פרמיירליג ויש לו 21 כיבושים ו-10 בישולים בכל המסגרות. קווין דה בראונה וארלינג הולאנד ישבו על הספסל ולא שיחקו ובהיעדרם, פודן לקח על עצמו גם את תפקיד הפליימייקר וגם את זה של הסקורר.

שוער נבחרת אנגליה לשעבר ופרשן רדיו BBC, פול רובינסון, התלהב בשידור: "זו העונה של פיל פודן. הוא דיבר לאחרונה על כך ששינה גישה מול השער, שהוא לא ממהר, שהוא בוחן את כל האפשרויות שיש לו - לבעוט או למסור... תראו את הגול השני שלו, הוא נכנס לרחבה, מקבל יפה ובועט נהדר לפינה. סיומת כל כך רגועה ושקטה של פודן".

חלוץ העבר קלינטון מוריסון, ששיחק בנבחרת אירלנד ובקבוצות כמו קריסטל פאלאס, בירמינגהאם וקובנטרי, אמר ב"סקיי ספורטס": "הילד הזה, פודן, הוא וורלד קלאס - ואני לא משתמש בביטוי הזה בקלות. הוא משחק בעמדה של מספר 10 ואני בטוח שגארת' סאות'גייט רושם את זה לעצמו. אל תשחקו איתו בכנף, שימו אותו כמספר 10. נבחרת אנגליה? היא צריכה לשחק עם רייס, בלינגהאם ופודן".

קשר אסטון וילה לשעבר, לי הנדרי: "פודן מבריק. אפשר רק למחוא כפיים להופעה והאיכות שהוא מביא למנצ'סטר סיטי. השער הרביעי שלו היה פנומנלי, אני לא מבין מאיפה הוא מביא את העוצמה הזו לבעיטה".

שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן. רויטרס
"השער הרביעי היה פנומנלי". פודן/רויטרס

מנצ'סטר סיטי נצמדה לליברפול שבמקום השני והיא עדיין מפגרת אחרי ארסנל בנקודה. יחד עם זאת, לליברפול יש משחק חסר אותו היא תשלים הערב נגד שפילד יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully