וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לגמר אחרי שלוש שנים: אמבפה כבש ב-0:1 של פ.ס.ז' על ראן

החלוץ נעצר במשקוף ומנדנדה הדף לו פנדל, אבל הוא בכל זאת שלח את הפריזאים לגמר גביע ראשון מאז הזכייה האחרונה ב-2021

תקציר חצי גמר הגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן - ראן 0:1/ספורט1

פריז סן ז'רמן לא הייתה במעמד גמר הגביע הצרפתי מאז הזכייה האחרונה שלה במפעל, ב-2021, והערב (רביעי) היא הבטיחה את העלייה לשם עם ניצחון 0:1 על ראן בחצי הגמר שהתקיים אצלה בפארק דה פראנס. בדרך, הפריזאים נקמו בקבוצה שקטעה את רצף הזכיות שלהם בגביע בין 2015 ל-2021. את השער שהכריע את ההתמודדות כבש - איך לא - קיליאן אמבפה.

אמבפה נקרע לא מעט, תרתי משמע, לפני שפגש את הרשת. אל ההזדמנות הראשונה שלו הוא הגיע בדקה ה-12 הודות למסירת עומק טובה של עוסמאן דמבלה, והבעיטה שלו הכניעה את סטיב מנדנדה, אבל נעצרה במשקוף. בדקה ה-37 קיבל החלוץ הזדמנות להבקיע בפנדל שסחט בעצמו, כשוורמד עומארי משך לו בחולצה וקרע אותה, אלא שמנדנדה הוותיק הדף את הבעיטה החזקה ששלח אמבפה לפינה הימנית התחתונה של השוער.

שלוש דקות אחר כך, אמבפה קיבל מסירה ארוכה מפביאן רואיס בהתקפה שהתחילה בסמוך לרחבה של פריז סן ז'רמן, עומארי שוב לא הצליח להצר את צעדיו, אמבפה חתך בכדרור מאגף שמאל למרכז ושיגר בעיטה שפגעה בבלם בדרך פנימה. בזמן שחגג את השער, החלוץ התנצל על החמצת הפנדל בפני הקהל, שחלק קטן ממנו שרק לו בוז בהצגת השחקנים על רקע העזיבה הצפויה שלו בתום העונה.

פריז סן ז'רמן חוגגת שער של קיליאן אמבפה. ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP, GettyImages
כיפר/GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP

ליון, שעלתה אמש עם ניצחון על ולנסיין, תהיה זו שתנסה למנוע מפריז סן ז'רמן לזכות בגביע ה-15 בתולדותיה. אמבפה הגיע הערב ל-37 שערים במפעל ב-30 הופעות בלבד, כאשר תשעה מתוכם הובקעו בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully