וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "ניצחון הירואי. אני פה רק יום אחד, שאפו גדול לשחקנים"

המאמן החדש של מכבי נתניה חגג את הבכורה המחודשת שבסיומה הדיח את מכבי חיפה מהגביע: "פגשנו קבוצה שזה אולי הדבר היחיד שנשאר לה, עשינו קאמבק מטורף"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

בעונה שעברה מכבי נתניה הגיעה לכרמל למשחק השני ברבע גמר גביע המדינה, הפכה ל-1:2 והעיפה את מכבי חיפה. קצת יותר משנה עברה והמתכונת השתנתה למשחק אחד בלבד בשלב שמונה האחרונות, אבל התוצאה נותרה זהה - מכבי נתניה נקלעה לפיגור, הפעם גם מצאה את עצמה ב-10 שחקנים, אבל הפכה ל-1:3 ב-90 דקות ועלתה לחצי הגמר על חשבון מכבי חיפה ההמומה.

על הקווים במכבי נתניה עמד מרקו בלבול, שרק שלשום מונה במקום גיא צרפתי שפוטר והבכורה המחודשת שלו בישראל הייתה דווקא מול הקבוצה שאיתה הוא מזוהה יותר מכל. בסיום הוא אמר: "ניצחון הירואי ב-10 שחקנים, אבל גם כשהיינו עם 11 היינו באנרגיות הנכונות, עמדנו נכון ואמנם לא היינו מספיק מסוכנים, אבל הקבומה נראתה טוב. מגיע שאפו גדול לכל מי שקם מהספסל ועשה שינוי, נתנו פייט מטורף. אני בסך הכל יום אחד איתם והם עשו את העבודה".

עוז בילו חוגג עם אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני בסך הכל יום אחד איתם, השחקנים עשו את העבודה". בלבול משבח/ברני ארדוב

אם הוא הצליח להשפיע: "אני לא יודע וזה באמת לא משנה, מה שחשוב זה שהגענו למשחק הכי קשה שיכול להיות, נגד מכבי חיפה בבית שדיברה על כך שזה אולי הדבר היחיד שנשאר לה העונה ואני שמח שעשינו קאמבק מטורף. מבחינה מנטלית השחקנים לא ויתרו אפילו לרגע".

השאיפות להמשך: "המצב שלנו בליגה מאוד-מאוד מסובך ואנחנו חושבים קודם על הליגה ועל המשחק הבא נגד אשדוד, שיהיה סופר קשה. מותר לנו לשמוח היום ואני שמח שנמשיך לעשות את זה, כי מכבי נתניה זה מועדון יוצא מן הכלל, עם מסורת גדולה - כילד הייתי אוהד שלהם".

איך הוא מרגיש אחרי שהעיף את מכבי חיפה: "זה הבית שלי, גדלתי פה, אבל אני כולי מכבי נתניה ואני מאושר שעלינו לחצי הגמר. אהיה יותר מאושר אם נעשה את העבודה בליגה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"קאמבק מטורף נגד קבוצה שאולי זה הדבר היחיד שנשאר לה". בלבול ודגו ברקע/ברני ארדוב
מקסים פלקושצ'נקו, ג'ואל אבו חנא, מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבש ולא חגג. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

פלקושצ'נקו, שכבש את השוויון, הוסיף לדברי מאמנו החדש: "רצינו לבוא לפה ולשנות את המומנטום שלנו, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה ב-10 שחקנים. עכשיו נבוא להתרכז בליגה. גם בליגה קצת מתפקשש לנו, אנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים, ואז סופגים מהר. אני שמח שהפעם הצלחנו לעבור כמעט את כל החצי הראשון ללא ספיגה, הצלחנו לא להישבר ואני מקווה שמפה נצא לדרך חדשה".

על הגעת בלבול: "לא יודעים אם השינוי על הקווים עזר או לא, גם עם גיא עשינו דרך יפה ואני בטוח שנעשה את זה גם עם מרקו. אני מתרכז בקבוצה, מסתכלים על המשחק הבא. הגול שלי עזר מאוד אבל מה שעזר באמת זו רוח הלחימה, יש לנו חדר הלבשה מגובש מאוד".

לסיום אמר: "המילה משבר היא גדולה, זו תקופה לא טובה בכלל שלנו. לצערי זה הגיע בתזמון מאוד גרוע, לצערי קצת נשכח מה שעשינו לפני בגלל התוצאות האחרונות. אנחנו קבוצה שתמיד רוצה לנצח, לצערי השנה בשלושה-ארבעה משחקים האחרונים זה לא מתחבר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully