וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרגן לחברים ומגלה את סוד ההצלחה: ווייד בולדווין מדבר

הסופרסטאר של מכבי תל אביב התראיין לאתר היורוליג: "זו השנה השנייה ברציפות שאנחנו מתחברים במרץ. זה החודש שלנו"

דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

ווייד בולדווין שהבריק לאחרונה ברצף הניצחונות של מכבי תל אביב, התראיין לאתר היורוליג וסיפר על ההצלחה שלו ושל הצהובים. בולדווין נבחר לשחקן חודש מרץ במפעל ומכבי תל אביב מחזיקה ברצף של 6 ניצחונות באירופה (ו-17 בכל המסגרות).

"תמיד יש חודש שבו מתחילות דאגות בגלל כל מיני דברים", סיפר בולדווין, "זה קרה לנו העונה, בינואר. במרץ זה כבר הרגיש שאנחנו מנצחים כל משחק צמוד ומצליחים לחזור מפיגור. זו השנה השנייה ברציפות שבמרץ אנחנו מתאחדים ומציבים את עצמנו בעמדה טובה לפלייאוף. מרץ הוא פשוט החודש שלנו, החודש שבו אנחנו מבינים את עצמנו כקבוצה".

על רצף הניצחונות אמר הגארד: "קצת שכחו מה הביא אותנו לשם. אנחנו הורגים שחקנים יריבים בהגנה. העבודה שלנו בהגנה הרבה יותר טובה מאשר בחצי הראשון של העונה וזה הטריגר למומנטום החיובי שלנו.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
"הפיינל פור הוא המטרה של כל שחקן". בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

בולדווין הוסיף על התקופה המוצלחת: "אני חושב שזה גם קשור לשחקנים ששותפו פחות בתחילת העונה. ריברו הפיק את המירב אחרי הפציעה של סורקין והוא משחק את הכדורסל הכי טוב שלו. יש גם את אנטוניוס קליבלנד, שתפס תפקיד חשוב מאוד בתקופה האחרונה ומביא הרבה למשחק ההגנה. דיברתולומאו תורם המון ונדמה שכל זריקה שלו נכנסת".

האמריקאי סיכם: "הפיינל פור הוא המטרה שכולם משחקים בשבילה - זה מה שכל אחד מתאמן בקיץ בשבילו. אבל זו היורוליג והכול יכול לקרות ולהשתנות מדי שבוע. תמיד יש הרגשה שיש משהו חדש, פציעה חדשה, שחקן חדש שחזר לחיים. בגלל זה אנחנו מתייחסים רק למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully