וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני בחצי גמר הגביע ההונגרי, גלזר שוב שמר על רשת נקייה

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 23:00

אצילי וקבוצתו הודחו מהגביע באמירויות, נאתכו לא שותף בניצחון פרטיזן. שער לאבו עקל באזרבייג'ן, נאתכו לא שותף בניצחון פרטיזן בלגרד

מריינה ועד הולנד: צפו בשערי השבוע מהכדורגל העולמי/ספורט1

נטע לביא שיחק היום (רביעי) 72 דקות ב-0:0 של גמבה אוסקה נגד קיוטו במחזור השישי בליגה היפנית. קבוצתו של הקשר הישראלי שמרה על מאזן נקי מהפסדים והיא מדורגת במקום השישי עם 9 נקודות ומשחק חסר.

* ביברס נאתכו ישב על הספסל ולא שותף ב-2:3 הדרמטי של פרטיזן בלגרד אצל ווז'דובאץ במחזור ה-28 בליגה הסרבית. פרטיזן הובילה פעמיים, אבל את שער הניצחון שקבע 2:3 הבקיעה רק בדקה ה-90+2 ובכך נותרה קרובה לכוכב האדום בלגרד, אחרי שאיבדה לה את המקום הראשון לפני כמה שבועות.

* הכוכב האדום ועומרי גלזר ניצחו בביתם 0:2 את IMT נובי בלגרד והשיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות. כמו בשלושת הניצחונות הקודמים, גלזר שוב שמר על שער נקי.

* מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש ניצחו את דיוסג'ור 0:2 בחוץ ברבע גמר הגביע ההונגרי. פרנצווארוש היא שיאנית הזכיות עם 24, האחרונה ביניהן ב-2022.

נטע לביא, גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
במקום השישי. לביא/GettyImages, Masashi Hara

* אליאל פרץ בהרכב של אפולון לימסול במשחק החוץ נגד אותלוס אתינו במחזור ה-33 בפלייאוף התחתון בקפריסין, והוחלף בדקה ה-63 כשקבוצתו ביתרון 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום.

* פיראס אבו עקל עלה מהספסל בדקה ה-40 והבקיע בדקה ה-90 בהפסד של גבאלה 2:1 לזירה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע באזרבייג'ן, שער חשוב שמשאיר את קבוצתו בתמונה. אוסמה חלאילה פתח בהרכב והוחלף כעבור 52 דקות.

* עומר אצילי נכנס בדקה ה-76 כמחליף באל עין, שכבר פיגרה 2:1 באותו שלב אצל איתיחאד קלבה בגביע האמירתי, ולא הצליח לסייע לה להפוך את התוצאה שנשמרה עד הסיום. הישראלי וחבריו הודחו ברבע הגמר

* דורון ליידנר לא שותף בהפסד של אולימפיאקוס ב' 3:1 לאיגאלו בפלייאוף התחתון בליגת המשנה ביוון.

* שניים שלא נכללו בסגל במשחקי קבוצותיהם הם דני גרופר שבלעדיו ניצחה לודוגורץ את לבסקי סופיה במסגרת הליגה הבולגרית וסתיו למקין שנעדר מה-1:4 של שחטאר דונייצק על אודסה בחצי גמר הגביע האוקראיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully