וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ נפגש עם רן בן שמעון, אין מחלוקת כספית מול ברק בכר

3.4.2024 / 17:35

המאמן שסיים את דרכו מוקדם יותר העונה בכוכב האדום בלגרד הוא עדיין המועמד המוביל של ההתאחדות לכדורגל לאימון נבחרת ישראל, אך במקביל נערכה פגישה עם מאמן א.א.ק לרנקה. וגם: תנאי הצוות המקצועי שלא אמורים להוות מכשול

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ נפגש עם רן בן שמעון, המועמד לאימון נבחרת ישראל, זאת פחות משבוע אחרי שנפגש עם ברק בכר.

זוארץ לא הסתיר מלכתחילה שיש לו שלושה מועמדים לאימון הנבחרת ובראשם בכר, שבהתאחדות רוצים שיהיה מאמן הנבחרת הבא, אך אם הדברים לא יסתדרו, בן שמעון ורוני לוי הם המועמדים הבאים.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
נפגש עם זוארץ. בן שמעון/לירון מולדובן

הפגישה בין זוארץ לבן שמעון כאמור כבר נערכה וכעת ממשיכים להתנהל מגעים גם מול בכר. מצד אחד עדיין לא סוכם דבר עקרונית בכל הקשור לשכרו של המאמן, אבל בכר יודע היטב מהן המסגרות הכספיות של ההתאחדות לכדורגל למינוי מאמן ומכאן שההערכה היא שהעניין הכספי בינו לבין ההתאחדות לא יהווה מכשול במידה שהוא יחליט שהוא לוקח על עצמו את אימון הנבחרת.

יחד עם זה, בהתאחדות לכדורגל לא מתכוונים לשלם משכורות חודשיות לכל אנשי הצוות של המאמן ולכן בכר יודע שאם הוא יגיע לנבחרת עם האנשים הקבועים שלו, הם יצטרכו להסתפק בשכר בגין שעות עבודה. הדבר לא בהכרח תופס לגבי עוזר המאמן גיא צרפתי שאמור להיבחר לתפקיד, אבל כן לגבי שאר אנשי הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully