וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' בדרך לקאמבק מרגש? אחיו "לא פוסל"

המאמן הסרבי שפוטר מקרסנודאר קיבל פנייה מהאקסית, אבל גם קבוצות בכירות בטורקיה בעקבותיו. ומה עם ספרטק מוסקבה?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

בזמן שוולאדן איביץ' נח ביוון אחרי שפוטר במפתיע מקרסנודאר, מסתמן שהוא עשוי לאמן בליגה היוונית בעונה הבה, ובכלל מושך לא מעט עניין מקבוצות באירופה. העיתונאי הרוסי איבן קארפוב דיווח היום (רביעי) שהסרבי קיבל פנייה מפאוק סלוניקי, המועדון בו סיים את קריירת המשחק והחל את דרכו כמאמן.

איביץ', כזכור, הדריך את פאוק והוביל אותה לזכייה בגביע היווני לפני שהגיע למכבי תל אביב. על פי הדיווח, הקבוצה מסלוניקי תחליף את המאמן רזבאן לוצ'סקו אם לא תצליח לזכות באליפות העונה, כאשר בשלב זה היא במקום השני ורחוקה שתי נקודות מהמוליכה א.א.ק אתונה. לטענתו של קארפוב, נשיא פאוק כבר יצר קשר עם איביץ' בנוגע לאפשרות שיגיע בקיץ.

אבל לא רק האופציה של קאמבק ליוון נמצאת על הפרק מבחינת מאמן הצהובים לשעבר, שכן גם שתי קבוצות בכירות בטורקיה מעוניינות בשירותיו, אם להסתמך על פרסומו של העיתונאי הרוסי. מדובר בטרבזונספור ובשיקטאש, המדורגות במקומות 3 ו-4 בהתאמה בליגה הטורקית כרגע.

ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר. רויטרס
מעורר עניין ביותר מליגה אחת. ולאדן איביץ'/רויטרס

באשר לספרטק מוסקבה, שמוזכרת זה זמן רב כקבוצה שרוצה להחתים את איביץ', קארפוב הוסיף שהיא דחתה לסוף העונה את ההחלטה לפטר את המאמן הנוכחי, גיז'רמו אבסקאל, ולכן המגעים בינה לבין איביץ' הושהו בשלב זה.

איליה איביץ', אחיו של מאמן מכבי תל אביב בעבר, אמר היום לאתר הרוסי Match TV בנוגע לאפשרות שוולאדן יחזור לפאוק: "מוקדם מדי לדבר על זה כרגע, אבל אני לא פוסל שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully