וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שפירק אוהד במכות לא הורחק, טרבזונספור: "ז*ן על הצדק!"

ההתאחדות הטורקית פרסמה את העונשים בעקבות הקטטה ההמונית מול פנרבחצ'ה, הקבוצה שתארח 6 משחקים בלי קהל הגיבה: "תתפטרו!"

מריינה ועד הולנד: צפו בשערי השבוע מהכדורגל העולמי/ספורט1

בטורקיה פרסמו היום (רביעי) את העונשים בעקבות התגרה ההמונית בסיום המשחק בין טרבזונספור לפנרבחצ'ה, שאחריו אוהדי טרבזונספור המארחת פרצו למגרש במטרה לתקוף את שחקני פנרבחצ'ה, שחלקם הגיבו והכו בפרעות מספר אוהדים. על הקבוצה שאירחה את המפגש נגזרו שישה משחקים ללא קהל, אבל אולי ההחלטה המעניינת באמת של ההתאחדות הטורקית הייתה שלא להעניש את מגן פנרבחצ'ה ברייט אוסיי-סמואל, שהכה נמרצות את אחד האוהדים.

בשל כך הגיבה טרבזונספור בציוץ נדיר בחריפותו נגד ההתאחדות: "ז*ן על הצדק שלכם! קומו מהכיסאות שלכם ותתפטרו!", נכתב בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) הרשמי של המועדון.

גם מישי בטשואיי שבעט באוהד לא ספג עונש, בעוד ששני שחקנים אחרים של פנרבחצ'ה, ג'יידן אוסטרוולדה והשוער המחליף אירפאן אגריבייאט, הורחקו למשחק אחד כשעל אוסטרוולדה הושת בנוסף קנס כספי. עוזר המאמן אגמן קורקמאז הושעה גם כן למשחק וספג קנס נמוך.

מכות בין שחקני פנרבחצ'ה לאוהדי טרבזונספור. Huseyin Yavuz/dia images, GettyImages
מהומת הענק בטרבזון/GettyImages, Huseyin Yavuz/dia images

עוד נענשה טרבזונספור בקנס של מעל ל-360,000 שקלים (3.12 מיליון לירות טורקיות) בשל הפריצה של אוהדיה למגרש וגם בגין "שימוש מערכת הכריזה בצורה שהיטיבה עם הקבוצה הביתית", כך נכתב בטורקיה. לאוהדים שזוהו כמעורבים במהומת הענק ייחסם המנוי למשחקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully