וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס רוצה לבצע מהפכה, ג'ורדי קרויף וצ'אבי יובילו אותה?

לאור הכישלון שיותיר את הקבוצה מחוץ לליגת האלופות והבעיות הכלכליות הצפויות, דווח שההולנדים מנסים להנחית באמסטרדם את השניים שעבדו יחד בברצלונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

אייאקס אמסטרדם עוברת את אחת העונות הקשות ביותר בתולדותיה, באוקטובר אפילו מצאה את עצמה מתחת לקו האדום בליגה ההולנדית, וגם מחוץ לכר הדשא ספגה טלטלות בשנים האחרונות. לכן, ראשי המועדון רוצים לבצע מהפכה ניהולית ומקצועית ומפנטזים על צירופם של ג'ורדי קרויף וצ'אבי.

לטענת העיתון "ספורט" שמתפרסם בברצלונה, ג'ון ואנט סחיפ לא ימשיך על הקווים באייאקס בעונה הבאה - הוא הצטרף במהלך העונה וצירף אליו את מייקל ולקאניס מהפועל תל אביב כאחד מעוזריו, אבל לא הצליח להחזיר את הקבוצה לפחות למאבק על הכרטיס לליגת האלופות - ובאמסטרדם רוצים מאוד להוציא לדרך פרויקט שאפתני חדש שבראשו יעמדו מאמן ברצלונה כיום ומי ששימש כמנהל הספורטיבי של הקטלאנים בעונה שעברה.

ג'ורדי קרויף עם צ'אבי. מתוך הטוויטר של ג'ורדי קרויף, אתר רשמי
יתאחדו באמסטרדם? קרויף וצ'אבי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ג'ורדי קרויף

"עזבתי את ברצלונה כי אני רוצה לאמן", אמר קרויף בקיץ האחרון, אבל מאז חודש יוני לא עבד. אייאקס אמנם לא תציע לקרויף את משרת המאמן, אבל על פי הדיווח ההולנדים מאמינים ששיתוף הפעולה בין קרויף לצ'אבי יוכיח את עצמו, אחרי שכבר עשו זאת בהצלחה יתרה בברצלונה, שכמו אייאקס התמודדה גם היא עם כישלון מקצועי וקשיים כלכליים רציניים שהגבילו קשות את המועדון, בעיקר בשוק ההעברות.

באייאקס, באופן מובן מאליו, רואים את קרויף כ"אחד משלהם", מתאים מאוד לפרופיל של אייאקס ודמות אהובה בעולם הכדורגל ובהולנד בפרט, גם אם רק בשל היותו בנו של יוהאן קרויף האגדי, שנחשב לסמל הגדול בתולדות המועדון. בדיווח ציינו כי צ'אבי מעדיף לצאת לשנת שבתון בתום העונה, אז יעזוב את ברצלונה כפי שהצהיר, אבל הוסיפו שהאפשרות להגיע ביחד עם קרויף לאייאקס עשויה לקסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully