וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להמשיך לחלום פלייאוף, קטש: "ברצלונה כמעט מושלמת התקפית"

הצהובים חייבים לנצח בקטאלוניה בחמישי (21:30) כדי להשאיר לעצמם סיכוי להגיע לפלייאוף ולא להסתפק בפלייאין, המאמן: "כדי להשיג תוצאה טובה נצטרך לשחק משחק מושלם". הקבוצה התאמנה בהיכל שלמה לפני היציאה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 21:30) בפלאובלאוגרנה בבצלונה כשבאמתחתה שישה ניצחונות יורליג רצופים ולפחות את המקום השביעי בטבלת המפעל. למכבי 19 ניצחונות במפעל לעומת 13 הפסדים בלבד, כשלספרדים 21 ניצחונות ו-11 הפסדים, כולל ניצחון על מכבי בסיבוב הראשון בבלגרד.

מכבי ערכה היום את האימון המסכם לקראת היציאה למשחק בהיכל שלמה בתל אביב לאור העובדה שביד אליהו נערכים לקראת הופעה של הזמר שלמה ארצי. לצהובים התאפשר להתאמן באולם, שסגור נכון לעכשיו רק לאימונים ומשחקים של יריבתם העירונית הפועל תל אביב. מהאימון יצאה הקבוצה אל נמל התעופה והאימון הבא שלה יהיה מחר בבוקר בברצלונה, כשלפניו תערוך הקבוצה גם תדריך וידאו נוסף.

במכבי מגיעים למשחק עם הרבה מאוד אמונה של השחקנים ביכולתם מצד אחד, לאחר 17 ניצחונות רצופים, ומצד שני עם דריכות גבוהה מאוד בידיעה שהפסד יחסל את הסיכוי האחרון שנותר להם להיכנס לפלייאוף היורוליג.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
ימשיך בתנופה? קטש/דני מרון

"אנחנו מגיעים בהרגשה טובה כי אנחנו מנצחים ועברנו משחק גביע חשוב", אמר עודד קטש, "אנחנו מודעים לזה שיהיה משחק ברמה הכי גבוהה שיש באירופה, זה הולך להיות מאוד קשה ומורכב. כדי להשיג תוצאה טובה נצטרך לשחק משחק מושלם. ללא קשר למשחקים האחרים, אנחנו רוצים לעלות ולנצח כי זה משחק חשוב בשבילנו. ברצלונה משחקת בקצב גבוה, עם הרבה יכולות התקפיות, יותר מאשר הגנתיות. המון ניסיון, שכל וקליעה טובה. זו קבוצה כמעט מושלמת מבחינה התקפית".

על מנת שמכבי תשאיר לעצמה סיכוי לעלות אל המקום השישי במחזור הנעילה היא צריכה קודם כל לנצח את ברצלונה, עדיף מעל 2 נקודות, ההפרש בו הפסידה לקטאלנים בסיבוב הראשון. במכבי יקוו שלפחות עוד קבוצה אחת מבין אולימפיאקוס, שתתארח אצל הכוכב האדום, פנאתינייקוס שתתארח אצל באיירן מינכן, ופנרבחצ'ה שמארחת את אנדולו אפס, יפסידו כדי שיגדיל את הסיכוי שלהם להגיע ישירות לפלייאוף.

אם אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה יפסידו שתיהן, ומכבי תנצח את ברצלונה, היא תגיע למחזור הנעילה כשהיא תלויה בעצמה על מנת להיכנס לפלייאוף. מנגד, הפסד של הצהובים, או ניצחון בנקודה בתוספת ניצחונות של כל שאר יריבותיה, והיא תסיים במקום השביעי ותוכל להתכונן למשחקי הפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully