וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל מתעקשת לארח בכפר בלום, מנהלת הליגה מתכוננת לחדרה

הקבוצה מהצפון קיבלה אישור לארח ללא קהל בכפר בלום ועם 61 אנשים באולם את חולון בחמישי (19:45), במנהלת מסרבים לאור מקרי העבר: "חוסר הספורטיביות ניכר, התנאים שלהם לא פשוטים. אין אפשרות לשחק בכפר בלום"

דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליגת העל בכדורסל אמורה לשוב מחר (חמישי, 19:45) לפעילות במשחק שבו תארח הפועל גליל עליון את הפועל חולון, אלא שקצת יותר מיום לפני המשחק, קיימת עננה גדולה סביב המקום בו יתקיים המשחק.

המשחק נקבע מראש להיערך בהיכל האנרבוקס בחדרה, שאמור להיות האולם השישי בו תארח גליל עליון את משחקיה העונה, אלא ששלשום קיבלה הפועל גליל עליון אישור חתום מתא"ל במיל' אלון פרידמן, מפקד מרכז העורף בפיקוד צפון, שהמשחק, וכן המשחק של גליל נגד הפועל תל אביב ביום שני, יכולים להיערך בכפר בלום, וזאת בתנאי שלא ישהו באולם יותר מ-61 אנשים. בגליל הודיעו כי מבחינתם המשחק ייערך בכפר בלום, ואף פרסמו זאת בפייסבוק של הקבוצה והמכתב אף הועבר למנהלת הליגה.

אלא שבמנהלת הליגה ממשיכים להתכונן כרגיל למשחק בחדרה ולא מתכוונים להעבירו לכפר בלום. הסיבה נעוצה בכך שבפעם הקודמת שבו היה אמור להיערך משחק בכפר בלום, נגד קרית אתא בחודש שעבר, הוא הועתק ברגע האחרון לדרייב אין, שכן בלילה שלפני המשחק היו נפילות באזור כפר בלום. במנהלת הליגה קיבלו החלטה שלא לקיים בנסיבות הללו את המשחקים בכפר בלום, גם שיש אישור תקף לקיימם שם, והודיעו להפועל חולון כי המשחק יתקיים כרגיל בחדרה.

ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון. דני מרון
מטולטלים ממגרש למגרש. פלג/דני מרון

בגליל חשים אכזבה גדולה סביב ההחלטה ונכון לעכשיו מתעקשים שמבחינתם המשחק ישוחק בכפר בלום. עד עתה אירחה הקבוצה את משחקיה בכפר בלום (המשחק הראשון של העונה ללא קהל), עפולה, קרית אתא, צפת ובהיכל שלמה בתל אביב.

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה כי: "אנחנו מבינים את הרצון הגדול של הפועל גליל עליון לשחק באולמה הביתי אבל לצערינו אין אפשרות לשחק באולם בכפר בלום. בפעם הראשונה שאפשרנו את הדבר, שחקנים ואנשי צוות חזרו מבוהלים. בפעם השנייה שניסינו לבוא לקראת גליל, ערב קודם היו אזעקות ונפילות בכפר בלום מה שלא אפשר לקיים משחק שם. בסופו של יום, האירועים הללו פוגעים בליגה. חלק מהקבוצות הביעו התנגדות לשחק בכפר בלום מחשש ששחקנים יחששו ויעזבו, וכן לאור העובדה שאין אפשרות לשחק שם עם קהל. חוסר הספורטיביות ניכר ואין ספק שהתנאים של הפועל גליל עליון לא פשוטים כלל. אנחנו מבינים לליבם ומנסים לסייע בכל דרך בה ניתן, אך נכון לנקודת הזמן הנוכחית אין אפשרות לשחק בכפר בלום".

ארבעת הזרים שהפועל חולון רשמה למשחק הם טאג'יר מקול, סי ג'יי האריס, האנס ואנוויין וג'סטין סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully