וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן יערוך מבחן כשירות: "ראינו שהגביע יכול להיות אכזרי ומסוכן"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 13:18

חלוץ ב"ש בכל מקרה לא אמור לפתוח מול הפועל פ"ת ברבע גמר הגביע (19:30), גורדנה ייכלל בסגל. במועדון דרוכים, בעיקר אחרי הדחת מכבי ת"א: "אין אפשרות לתקן"

דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שאמש (שלישי) באצטדיון בפתח תקוה אירעה דרמה ספורטיבית גדולה ברבע גמר גביע המדינה, הפועל באר שבע תגיע הערב (19:30) לאצטדיון שלמה ביטוח במטרה לסיים את המשחק מול הפועל פתח תקוה עם כרטיס לחצי הגמר, ולהימנע מהדחה מפתיעה כפי שקרה למכבי תל אביב.

הקבוצה הגיעה בשעות הצהריים לבית מלון במרכז כדי להיות קרובה לאצטדיון. אחת השאלות הגדולות היא האם יוכל אלון תורג'מן להיות בסגל. החלוץ יערוך מבחן כשירות ובכל מקרה נראה שגם אם יהיה כשיר להתלבש, לא יפתח בהרכב של אליניב ברדה ובמקומו אמור לעלות ב-11 ארתור שושנאצ'ב שכבש את שער הניצחון על הפועל חיפה בשבת.

שחקן נוסף שהיה ספק גדול לגביו הוא רועי גורדנה, שהוחלף בשבת אחרי פגיעה בכתף כתוצאה מתיקול של נאור סבג ונפילה לא טובה. הקשר נכלל בסגל אף שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, וברדה יצטרך להחליט האם להעניק לו את חולצת ההרכב או לשלב אותו מהספסל.

אלון תורג'מן, שחקן הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
יעלה מהספסל? תורג'מן/דני מרון

מי שאמור לעמוד בין הקורות הוא אופיר מרציאנו, אחרי שגם במשחק שמינית גמר גביע המדינה מול עירוני טבריה הוא זה שפתח בהרכב ורשם משחק טוב.

גורם בהפועל באר שבע אמר הבוקר: "הפסדנו העונה להפועל פתח תקוה בחוץ, כך שלא צריך בכלל לדבר על הדריכות והמחויבות לקראת המשחק הזה, בטח כשזה משחק גביע ואין אפשרות לתקן". עוד אמרו במועדון: "אחרי ההדחה של מכבי תל אביב, לא צריך ללכת אחורה ולחפש דוגמאות לכמה מפעל הגביע יכול להיות אכזרי ומסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully